Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تخمینگر وضعیت کیفیت توان برای شبکه های توزیع هوشمند " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تخمینگر وضعیت کیفیت توان برای شبکه های توزیع هوشمند
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Power Systems
سال انتشار
2013
کد محصول
1010710
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
26
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The importance of power quality issues, due to the significant losses for poor power quality, has resulted in research being focused on extending the concept of state estimation techniques into power quality issues. Under the umbrella of power quality state estimation (PQSE) as a smart algorithm, this paper focuses on one type, transient state estimation (TSE). The formulation of a new three-phase transient state estimator is given and its application to a realistic system demonstrated. The accuracy of the new transient state estimator is investigated by application to a test system to identify the cause of a voltage dip/sag in the presence of 5% measurement noise (normally distributed) in all the measurements

چکیده

 به علت تلف بالایی که از کیفیت پایین توان ناشی می‌شود مسأله‌ی کیفیت توان از اهمیت بالایی برخوردار است. این امر موجب گسترش تحقیقات در زمینه‌ی تعمیم مفهوم تخمین حالت به مسئله‌ی کیفیت توان شده است. تحت لوای تخمین وضعیت کیفیت توان این مقاله بر روی یکی از انواع این سیستم‌ها٬ تخمین حالت گذرا ٬ تمرکز می‌کند. فرمولاسیون مربوط به یک تخمینگر وضعیت سه فاز جدید ارائه شده و کاربردش در یک سیستم واقعی نشان داده شده است. صحت سیستم تخمینگر پیشنهادی با اعمال آن بر یک سیستم آزمون بررسی شده است. این بررسی بدین منظور انجام شده که دلیل کمبود ولتاژ را در حضور ۵٪ نویز اندازه‌گیری (که به صورت نرمال توزیع شده است) در همه‌ی اندازه‌گیری‌ها مشخص نماید.

-1 مقدمه

ضرورت مدرن کردن شبکه برای برآورده کردن نیازهای آینده کاملاً پذیرفته شده است [۱]٬ [۲]. این امر باعث معرفی مفهوم شبکه‌ی هوشمند شده که با افزایش هوشمندی شبکه تلاش در پاسخگویی به تقاضا در آینده را دارد. بخشی از این فرآیند مربوط به پیشرفت‌هایی در زیرساخت‌های اندازه‌گیری است که حجم بزرگتری از داده را در آینده فراهم خواهند کرد. از آنجایی که پیشرفت در اندازه‌گیری و به کار گرفتن زیرساخت اندازه‌گیری پیشرفته امکان دسترسی به حجم عظیمی از داده‌ها را فراهم می‌کند٬ مسئله‌ی مهم تبدیل این حجم داده به اطلاعات ارزشمندی است که بر اساس آن‌ها شبکه بتواند تکامل یافته و به عملکرد مورد نظر دست یابد…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


state estimation
power distribution
power supply quality
smart power grids

ثبت سفارش جدید