Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی کنترلر فیدبک خروجی مبتنی بر بهره ی کوچک برای بک کلاس از سیستم های غیرخطی با کوانتیزاسیون دینامیک محرک " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی کنترلر فیدبک خروجی مبتنی بر بهره ی کوچک برای بک کلاس از سیستم های غیرخطی با کوانتیزاسیون دینامیک محرک
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Transactions on Automatic Control
سال انتشار
2012
کد محصول
1010714
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

 Abstract 

This technical note presents a novel recursive design approach for output-feedback control of a class of nonlinear systems with actuator quantization. The recently developed cyclic-small-gain theorem is employed to guarantee the input-to-state stability (ISS) of the closed-loop system, along with the construction of an ISS-Lyapunov function. Actuator dynamic quantization is designed based on the ISS-Lyapunov function

چکیده

 در این متن یک روش طراحی بازگشتی جدید برای کنترل فیدبک خروجی یک کلاس از سیستم های غیرخطی با کوانتیزاسیون محرک ارائه می شود. از تئوری اخیرا ارائه شده ی بهره ی کوچک پریودیک برای تضمین پایداری ورودی – به – حالت (ISS) سیستم حلقه بسته، همراه با ساختن یک تابع لیاپانوف ISS استفاده شده است. کوانتیزاسیون دینامیک محرک بر اساس تابع لیاپانوف ISS طراحی می شود.

-1مقدمه

 در چند سال اخیر، کنترل فیدبک کوانتیزه شده به دلیل همگرایی کنترل و مخابرات،  توجه زیادی به خود جلب کرده است.  کوانتیزاسیون دینامیک ارائه شده در [2, 17] با مسائل ناشی از طول کلمه ی محدود کوانتایزرها در سیستم های کنترلی سروکار دارد. ایده ی پایه ی کوانتیزاسیون دینامیک تنظیم مناسب بازه ی کوانتایزر از طریق مراحل "zooming in" و "zooming out" است بطوریکه ورودی کوانتایزر همواره با بازه ی کوانتایزر پوشش داده شود و حالت سیستم کنترلی به مبدا همگرا شود… 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید