Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " روابط اجتماعی و ایجاد سرمایه گذاری توسط کارآفرینان بازگشته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روابط اجتماعی و ایجاد سرمایه گذاری توسط کارآفرینان بازگشته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Business Review
سال انتشار
2014
کد محصول
1010718
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
33
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Recent years have witnessed the return of individuals of Indian or Chinese origin from developed markets to their home countries to start new ventures. Returnee Entrepreneurs (REs) facilitate both direct technology transfer and indirect technology spillovers to local firms, thus contributing to the technological development of emerging economies. Much previous work is based on the integration of ethnic entrepreneurs in their host countries or business activities of transnational entrepreneurs that traverse their host and home countries. This study explores the role of social ties in venture creation by REs. Based on twenty case studies in India, the findings show that (1) local ties are indispensable for venture creation, and (2) the heterogeneity in the way REs leverage social ties across the host and home countries is contingent on the location of their intention to start up and generation of idea for their venture. The implications of these findings are discussed

چکیده

در سال های اخیر شاهد بازگشت افراد نژاد هند و یا چینی از بازارهای توسعه یافته به کشورهای خود برای شروع سرمایه گذاری های جدید بوده ایم. کارآفرینان بازگشتی (RE) انتقال تکنولوژی مستقیم و سرریز غیر مستقیم فن آوری را به شرکت های محلی تسهیل می کنند، در نتیجه به توسعه فن آوری اقتصادهای در حال ظهور کمک می کنند. کارهای قبلی بر اساس ادغام کارآفرینان قومی در کشورهای میزبان خود و یا فعالیت های کسب و کار کارآفرینان فراملی که از کشور میزبان و خانه خود عزیمت کرده اند بوده است. این مطالعه نقش روابط اجتماعی در ایجاد سرمایه گذاری های RE  را بررسی می کند. بر اساس بیست مطالعات موردی در هند، یافته ها نشان می دهد که (1) ارتباط محلی برای ایجاد سرمایه گذاری ضروری است، و (2) عدم تجانس در شیوه ای که RE روابط اجتماعی را در سراسر کشور میزبان و خانه تسهیل می کند مشروط به محلی است که قصد شروع و ایجاد ایده برای سرمایه گذاری خود دارند. نتایج این یافته ها مورد بحث قرار گرفت.

1-مقدمه

در سال های اخیر شاهد بازگشت افراد از نژاد هند و یا چینی از بازارهای توسعه یافته به کشورهای خود برای شروع سرمایه گذاری های خود بوده ایم. در مطالعات قبلی (فیلاتوچف، لیو، باک، و رایت، 2009؛ رایت، لیو، باک، و فیلاتوچف، 2008کارآفرینان بازگشتی (RE) به عنوان پرسنل ماهری تعریف می شوند که در یک کشور توسعه یافته به منظور کار و یا مطالعه زندگی کرده اند و به کشور خود بازگشته اند و یک سرمایه گذاری جدید را پس از چند سال تجربه و / یا آموزش کسب و کار در خارج از کشور آغاز نموده اند. شواهد اخیر از چین نشان می دهد که RE انتقال تکنولوژی مستقیم و تکنولوژی غیر مستقیم سرریز را به شرکت های محلی تسهیل می کند، در نتیجه به توسعه فن آوری اقتصادهای در حال ظهور کمک می کند (فیلاتوچف و همکاران، 2009؛ لیو، لو، فیلاتوچف، باک، و رایت، 2010). با این حال، کارهای قبلی بر اساس ادغام کارآفرینان قومی (EES) در کشورهای میزبان آنها (لایت و گولد، 2000؛ پورتس و جنسن، 1989) و یا فعالیت های کسب و کار کارآفرینان فراملی  (TE) بوده است که از کشور میزبان و خانه خود عزیمت کرده اند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید