Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی و تجزیه و تحلیل نیروگاه فتوولتائیک خورشیدی (SPV) با ظرفیت 50 کیلووات، قابل نصب در پشت بام و مرتبط به شبکه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و تجزیه و تحلیل نیروگاه فتوولتائیک خورشیدی (SPV) با ظرفیت 50 کیلووات، قابل نصب در پشت بام و مرتبط به شبکه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2017
کد محصول
1010719
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Renewable energy is a viable alternative to meet growing energy demand of the country. Realizing this fact, Indian government has recently expressed an intention towards achieving 100 GW of solar capacity by 2022; out of which 40% is being expected through decentralized and roof top scale solar projects. One such Photovoltaic (PV) plant of 50 kW capacity installed at the roof top of Saraswati library building of Deenbandhu Chhotu Ram University of Science & Technology has been analyzed for its technical and financial viability. We have also analyzed the mix of technicalities involved in this PV plant. This PV plant is generating more than 5200 kWh/month of electricity and reducing 4070 kg/month of GHG emissions. Further, this plant is installed with govt. subsidy and found that the subsidy amount makes it lucrative by reducing pay back duration to 5.7 years and increasing the IRR to 16.97%. But even without subsidy, the pay back duration comes out to be 10.3 years and IRR equals to 8.22% to make it financially viable. Thus it is observe that if govt continued to provide subsidy up to 30% to such projects for next 2 to 3 years, then it will help to attract the domestic sector to get install more and more PV plant on their rooftop. Further attempt have been made to present a generic framework for providing SPV power system

چکیده

انرژی تجدید پذیر یک جایگزین مناسب برای نیازهای رو به رشد تقاضای انرژی در کشور محسوب می گردد. با درک این واقعیت، دولت هند اخیراً اعلام کرده که تا سال 2022 قصد دستیابی به ظرفیت خورشیدی 100 گیگا واتی را دارد؛ از این مقدار انتظار می رود که 40 درصد آن به پروژه های خورشیدی متمرکز و  قابل نصب بر روی پشت بام اختصاص یابد. یکی از این پروژه ها نیروگاه فتوولتاییک (PV) 50 کیلوواتی نصب شده بر روی پشت بام ساختمان کتابخانه ساراسواتی در دانشگاه علم و صنعت دینباندهو چاتو رام می باشد که از لحاظ اعتبار مالی و قابلیت فنی مورد آنالیز قرار می گیرد. ما همچنین ترکیب فناوریها را نیز در این پروژه PV تحلیل می کنیم. این نیروگاه PV بیش از kWh 5200 در هر ماه برق تولید می کند و انتشار گازهای گلخانه ای را تا kg4070 در ماه کاهش داده است. علاوه بر این، این نیروگاه با سوبسید دولتی نصب شده و بازپرداخت آن در طول 5.7 سال انجام می شود که سود کمی دارد و IRR را تا %16.97 افزایش می دهد. حتی بدون سوبسید هم برگشت هزینه در طول 10.3 سال انجام می پذیرد و IRR برابر %8.22 خواهد بود که این امر پروژه را از لحاظ مالی قابل پذیرش می سازد. بنابراین مشاهده می شود که اگر دولت در 2 تا 3 سال آینده برای اینچنین پروژه هایی سوبسید بیش از 30 درصد در نظر بگیرد و به این روند ادامه دهد، به جذب بخش خانگی به این مقوله کمک کرده و واحدهای PV بیشتری در سقف خانه ها نصب می گردد. همچنین تلاش می شود که یک چارچوب عمومی و کلی برای ارائه سیستم برق SPV ایجاد گردد.

1-مقدمه

هند سریعترین اقتصاد در حال رشد را دارا می باشد و برای حفظ این سرعت رشد اقتصادی، نیاز دارد تا به امنیت در حوزه انرژی دست یابد. علاوه بر این، رشد اقتصادی، افزایش رفاه، رشد نرخ شهرنشینی و بالارفتن مصرف انرژی منجر به افزایش تقاضا برای انرژی در کشور شده است. تا ژوئیه 2016 هند با تولید GW 304.76 برق پنجمین تولید کننده جهان لقب گرفت و در کنار آن باید گفت که %60 این انرژی از نیروگاههای سوخت فسیلی بدست آمده است.  بخش انرژی برق با دو چالش بی سابقه روبه رو است که به شدت نیز به آنها وابستگی دارد، اول زغال سنگ وارداتی و دوم هزینه رو به رشد آن. هند به واسطه موقعیت جغرافیایی و سیاسی خود در منطقه، وابستگی زیادی به سوخت وارداتی دارد و این مقوله  برای رشد اقتصادی کشور تعیین کننده می باشد. برای کشوری با نواحی جغرافیایی متنوع نظیر هند، انرژی تجدید پذیر مناسبترین نوع انرژی محسوب می گردد و می توان برق صدها روستا و منطقه دور افتاده را از این طریق تآمین کرد و پاسخگوی نیاز افراد در کشور در سطح کلان بود. همچنین بدون آلودگی محیط زیست، رفاه عمومی نیز حاصل می گردد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید