Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رهنگاشت یکپارچه و آینده نگری شرکتی به عنوان ابزاری برای مدیریت نوآوری: مطالعه موردی شرکت های روسی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رهنگاشت یکپارچه و آینده نگری شرکتی به عنوان ابزاری برای مدیریت نوآوری: مطالعه موردی شرکت های روسی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Technological Forecasting and Social Change
سال انتشار
2015
کد محصول
1010792
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

The article elaborates an approach of combining Foresight and integrated roadmapping for corporate innovation management. The proposed management instrument goes beyond the existing roadmapping and corporate Foresight approaches by integrating them and showing the interface to corporate strategy building. Corporate Foresight and integrated roadmaps are closely interlinked and show reasonable potential to maintain the current level of organizational innovation culture and also enable future improvements. We propose a new roadmap structure and reveal the main ways to use this technique in business planning. Finally, the paper applies the suggested approach through case studies of major Russian companies in the oil & gas, energy, and aviation sectors

چکیده

مقاله حاضر رویکردی برای ترکیب آینده نگری و رهنگاشت یکپارچه برای مدیریت نوآوری در شرکت ها ارائه می دهد. این ابزار مدیریتی پیشنهادی فراتر از رویکردهای فعلی برای رهنگاشت و آینده نگری شرکت ها می باشد که این هدف مهم از طریق ادغام و نشان دادن وجه مشترک آنها جهت تدوین استراتژی شرکتی تحقق می یابد. آینده نگری شرکتی و رهنگاشت یکپارچه دارای رابطه تنگاتنگی با هم بوده و قابلیت بالایی برای حفظ سطوح فعلی فرهنگ نوآورانه سازمان داشته و زمینه پیشرفت و بهبود های آتی را فراهم می آورند. در مطالعه حاضر ساختاری نوین برای رهنگاشت و روش های عمده برای کاربرد این تکنیک ها در حوزه برنامه ریزی تجاری پیشنهاد شده است. در نهایت رویکردهای پیشنهادی بر پایه بررسی موردی شرکت های بزرگ روسی در بخش های نفت و گاز، انرژی و هوانوردی اجرا می شوند.

1- مقدمه

اخیرا علاقه پژوهشگران و جامعه علمی به سمت طراحی روش های موثر برای تحلیل و پیش بینی چالش های احتمالی آینده معطوف شده است. مهمترین دلیل این روی آوری گسترده این است که شرکت های صنعتی و مشاوره رویکردهای نوینی برای شناسایی چالش ها و مشکلات آتی پیشنهاد کرده اند؛ بدین ترتیب این رویکردها عمدتا بر الزامات و نیازمندی های فعلی سازمان ها متمرکز بوده و دارای ماهیت تک کاربردی یا کوتاه مدت هستند. در نتیجه رویکردهای شناخته شده پیشین برای بخش عمده منافع شرکت ها مناسب و کاربردی هستند، اما مهمترین مشخصه آنان این است که به جای لحاظ کردن تصویر تمام نما، نگرشی محدود در مورد شرایط بیرونی و فعلی سازمان ها اتخاذ کرده اند. بنابراین جامعه علمی اقدام به طراحی فناوری های مختلفی برای حل این مشکل نموده اند که یکی از آنان آینده نگری شرکتی است. مطالعه پیمایشی 26 سازمان با تجربه در حوزه آینده نگری شرکتی که توسط ریگر (2001) انجام شد حاکی از آن است که در بخش شرکتی نیاز وافری به آینده نگری با محوریت عملکردی و اجرایی داریم...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید