Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " تحقیقی نو بر پژوهش و عملکرد تئوری قمار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحقیقی نو بر پژوهش و عملکرد تئوری قمار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1010924
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
161 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

صنعت قمار، همه انواع دیگر سرگرمی ترکیب را از لحاظ درآمد کوچک جلوه می دهد. تا 80٪ از جمعیت بسیاری از کشورهای غربی و آسیایی در سال گذشته قمارکرده اند، و تمایل به قمار بیشتر از خرید بسیاری دیگر از محصولات قابل فروش است. با این حال، باوجود این حجم فوق العاده، تا به حال کسب و کار مرتبط با قمار به مراتب کمتر از از کالاهای مصرفی دیگر و یا خدمات مورد مطالعه قرارگرفته است. پژوهش در این موضوع خاص به منظور ارائه دیدگاه های جدید، نظریه ها و اقدامات این صنعت به سرعت در حال رشد که منجر به استفاده از فن آوری (آنلاین، تبلیغات زمان واقعی، و غیره) شده و جهانی شدن قمار، انتخاب شده است.

1-مقدمه

این موضوع خاص از مجله تحقیقات کسب و کار به ارائه یک تصویر جامع تر از کسب و کار قمار قانونی نسبت به آنچه رسانه ها و ادبیات دانشگاهی به تصویر می کشند، اختصاص داده شده است. صنعت مرتبط با قمار در حال حاضر در بسیاری از کشورهای غربی و بسیاری از کشورهای در آسیا نمایندگی دارد. حوزه فعالیت این صنعت بین المللی است. این گروه سردمدار استفاده از فن آوری های جدید مانند قمار آنلاین و تلفن همراه است.

قمار قانونی در سراسر جهان نشان دهنده بزرگترین ناحیه از درآمد سرگرمی مصرف کننده و اشکال دیگر مانند فیلم، پارک و موسیقی را کوچک جلوه می دهد. نویسندگان همکارم و من در این مقاله موضوع " عادت قماربازان " را مورد توجه قراردادیم که در مقایسه با گروه های دیگر (به عنوان مثال، نان و شیر)، قمار نشان دهنده گروهی از محصولات که بالاترین درصد یا نفوذ مصرف کنندگان (قماربازان) و تناوب خرید در بازارهای صنعت می باشد. گینزبوری، صادق، میزرسکی، و بلازینسکی (2012) بر رفتار شرط بندی آنلاین دریافتند که به طور متوسط، نیمه سنگین تر شرط بندان شانزده بار در روز شرطبندی می کنند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Overview of new gambling research
Business models for gambling
Gambling theories

ثبت سفارش جدید