Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " رفتار صادراتی شرکت های غذایی ایتالیایی: آیا کیفیت محصول مهم است؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
رفتار صادراتی شرکت های غذایی ایتالیایی: آیا کیفیت محصول مهم است؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Food Policy
سال انتشار
2012
کد محصول
1010953
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
41
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
337 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 
Abstract

Using firm-level data we investigate the export behavior of Italian food firms, focusing on the link between total factor productivity (TFP), product quality, and export across heterogeneous destinations. We test the main predictions of an international trade model based on firm heterogeneity in product quality and non-homothetic preferences in consumption. In this setting, the firm’s export intensity should be increasing in the per-capita income of foreign destinations, and the effect should be largely driven by firms’ heterogeneity in product quality. Using different measures of revenue-TFP, and different proxies for product quality, we find strong support for the main model predictions. Moreover, consistent with the Alchian–Allen effect, we find a positive relationship between the quality of exported products and the distance of destination countries

چکیده

با استفاده از داده سطح شرکت به بررسی رفتار صادراتی شرکت های غذایی ایتالیایی پرداختیم و تمرکز تحقیق ارتباط بین بهره وری کل عوامل(TFP)،کیفیت محصول و صادرات در سراسر مقصد های ناهمگن است. ما پیش بینی های اصلی مدل تجارت بین المللی را براساس ناهمگونی شرکت در کیفیت محصول و ترجیحات غیر متناجس در مصرف آزمون کردیم. در این شرایط، شدت صادرات شرکت باید درآمد سرانه مقصد های خارجی را افزایش دهد و تاثیرات آن تا حدی  زیادی باید از طریق ناهمگونی شرکت در کیفیت محصول ناشی شود. با استفاده از معیار های مختلف یعنی درآمد های حاصل از TFP و پروکسی های مختلف برای کیفیت محصول، حمایت قوی ای را برای پیش بینی مدل  اصلی دریافت کردیم. علاوه بر این، به دلیل سازگاری با اثر آلچین آلن، ما یک رابطه مثبتی را بین کیفیت محصولات صادراتی و فاصله کشور های مقصد پیدا کردیم.

 -1مقدمه

 شواهد تجربی و مدل های نظری به طور فزاینده به اهمیت کیفیت محصول برای درک الگو های تجارت بین الملی اشاره دارند زیرا کیفیت محصولات تجاری از اهمیت خاصی برخور دارند. به ویژه به خاطر این که رشد اقتصادی و توسعه توسط بهره وری کل عوامل(TFP) که به عنوان یک نتیجه نوآوری، کاهش دهنده ی هزینه ها یا در واقع افزایش دهنده کیفیت ورودی و محصولات نهایی است .(37).

با این حال کمی کردن نقش کیفیت در تشریح پیامد های تجاری می تواند سبب جلوگیری از فقدان تدابیر مستقیم کیفیت شود. از این رو محققان مجبور هستند تا از پروکسی هایی مانند ارزش های واحد محاسبه شده از آمار های تجارت استفاده کنند(22). با این حال، به خوبی مشخص شده است که استفاده از ارزش های واحد، حشوی را در تجزیه و تحلیل ها ایجاد می کند زیرا ارزش های واحد چندین جنبه را ایجاد می کند که آن ها با کیفیت در ارتباط نیستند 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Firms heterogeneity
Total factor productivity
Quality
Export behavior

ثبت سفارش جدید