Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " وقتی قانون گذاران به قانون شکنان تبدیل می شوند:نتایج قانون شکنی جامعه پسندانه مدیریتی در سطح کارمندان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
وقتی قانون گذاران به قانون شکنان تبدیل می شوند:نتایج قانون شکنی جامعه پسندانه مدیریتی در سطح کارمندان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Employee Responsibilities and Rights Journal
سال انتشار
2010
کد محصول
1010964
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
330 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 
Abstract

We extend Morrison’s (2006) construct of pro-social rule breaking (PSRB) in two important ways. First, we explicate the processes through which PSRB may have unintended negative consequences. Second, we provide a conceptual model intended to guide future research into PSRB. The model discusses the mechanisms through which managerial PSRB may lead to negative employee outcomes. Specifically, we propose that when managers engage in PSRB, more complex processes (perceptions of organizational justice, attributions of management by employees, and psychological contract violations) mediate the unintended employee level outcomes of managerial PSRB

چکیده

ما ساختار قانون شکنی جامعه پسندانه ارائه شده توسط موریسون (2006) را به دو روش مهم گسترش و توسعه دادیم. در روش اول ما فرایندهای PSRB (قانون شکنی جامعه پسندانه) که پیامدهای منفی ناخواسته دارند را تفسیر می کنیم. در روش دوم مدل مفهومی ارائه می دهیم که می تواند به عنوان راهنمایی برای تحقیقات آینده درباره  PSRB (قانون شکنی جامعه پسندانه)مورد استفاده قرار گیرد. این مدل درباره مکانیزمی صحبت می کند که در آن PSRB مدیریتی به خروجی ها و نتایج منفی برای کارمندان منجر می شود. به طور ویژه ما نشان می دهیم که وقتی مدیران در PSRB درگیر می شوند، فرایندهای پیچیده تر (برداشت ها از عدالت سازمانی، اسناد ویژگی هایی به مدیر از جانب کارمندان، و نقض و تخلف از قرارداد  روانی) به صورت واسطه به نتایج ناخواسته PSRB مدیریتی در سطح کارمندان منجر می شود.

-1مقدمه

از قدیم الایام رفتارهایی مانند نقض قوانین از سوی کارمندان منفی تلقی می شده است و آن را به خشم و نارضایتی کارمندان از عدالت درک شده در سازمان و یا نابرابری ارزش ها و هویت بین کارمندان و سازمان، نسبت می دادند. این دیدگاه رایج درباره قانون شکنی به شدت توسط محققان سازمانی بررسی شده است. قانون شکنی بیشتر به عنوان یک رفتار معکوس و منحرف در محل کار مفهوم سازی شده است، که از خصومت کارمندان (جاج و همکاران 2006)، عدم تجانس کارمندان (لیائو و همکاران 2004)، محرومیت های اجتماعی (توونج و همکاران 2002) یا نارضایتی شغلی (دلال 2005) ناشی می شود. موریسون (2006) جدا از این دیدگاه سنتی، ساختاری به نام قانون شکنی جامعه پسندانه را معرفی می کند و به واسطه آن توضیح می دهد که قانون شکنی در سازمان همیشه توسط تمایلات منفی برانگیخته نمی شود. قانون شکنی جامعه پسندانه یعنی "هر مورد نقض عمدی سیاست ها، قوانین و ممنوعیات سازمان توسط کارمندان به شرطی که قصد و نیت آن کارمند بهبود رفاه سازمان و یا یکی از ذینفعان آن باشد" (موریسون 2006). توسعه چنین ساختاری این موضوع را به تصویر می کشد که نقض سیاست های سازمانی در حقیقت می تواند رفتاری مثبت در سازمان تلقی شود. موریسون در مطالعه اش دریافت که گرایش به خطر کردن، رفتار همکاران و استقلال و اقتدار کاری از عوامل مهم پیش بینی کننده  PRSB هستند. در حالی که این تجزیه و تحلیل ها بینشی عمیق درباره سوابق و پیشینه PSRB ایجاد می کند اما شناخت کمی از نتایج مربوط به رفتار PSRB ارائه می دهد…  



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




pro-social rule breaking
unintended outcomes
psychological contract
attribution theory

ثبت سفارش جدید