Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " قانون شکنی اخلاقی توسط کارمندان: ارزیابی نظریه پیوند اجتماعی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
قانون شکنی اخلاقی توسط کارمندان: ارزیابی نظریه پیوند اجتماعی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Business Ethics
سال انتشار
2002
کد محصول
1010968
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده انگلیسی و فارسی مقاله ترجمه شده مدیریت درباره رفتار کارکنان در سازمان :


 Abstract
 

As employees continue to lie, cheat, and steal from their employers, researchers have tried to help managers understand and possibly predict such deviant behavior. This study considers the specific employee misconduct of ethical rule breaking. Hirschi (1969) suggested that deviant behavior can be better understood by social bonding theory. The social bonding model includes four elements; attachment, commitment, involvement, and belief. It is proposed that Hirschi's social bonding theory can be used to understand ethical rule breaking by employees. Using a sample of 200 employees, the results indicate that the social bonding elements of attachment and involvement can be used to better understand the reported likelihood of ethical rule breaking of employees. Recommendations for better applying the social bonding model to ethical rule breaking are suggested

چکیده

از آنجاییکه کارمندان به دروغ گفتن، فریب دادن و دزدی از کارفرماهایشان ادامه می دهند، محققان سعی کرده اند تا به مدیران کمک کنند تا اینگونه رفتار انحرافی را شناخته و احتمالا پیش بینی کنند. این مقاله به سوء رفتار خاص کارمندان در خصوص قانون شکنی اخلاقی توجه می کند. Hirschi (1969) بیان کرد که رفتار انحرافی با نظریه پیوند اجتماعی بهتر شناخته می شود.مدل پیوند اجتماعی چهار اصل را در بر میگیرد؛ وابستگی، تعهد، درگیری و اعتقاد. پیشنهاد شده است که نظریه پیوند اجتماعی Hirsch می تواند برای درک بهتر قانون شکنی اخلاقی کارمندان استفاده شود. با استفاده از یک نمونه 200 نفری کارمندان، نتایج نشان دادند که می توان از اصول وابستگی و درگیری پیوند اجتماعی برای درک بهتر احتمال گزارش شده قانون شکنی اخلاقی کارمندان استفاده کرد. برای به کارگیری بهتر مدل پیوند اجتماعی درباره قانون شکنی اخلاقی توصیه هایی پیشنهاد می شود.  

1-مقدمه

علاقه مدیران و محققان به موضوع کج رفتاری کارمندان  به طور فزاینده ای رایج و متداول شده است. از آنجاییکه کارمندان به دروغ گفتن، فریب دادن و دزدی از کارفرماهایشان ادامه می دهند، محققان سعی کرده اند تا به مدیران کمک کنند تا اینگونه رفتار انحرافی را شناخته و احتمالا پیش بینی کنند.   کج رفتاری کارمندان  به عنوان "رفتار داوطلبانه ای تعریف می شود که هنجارهای برجسته سازمانی را زیر پا گذاشته وبا اینکار سلامت یک سازمان ، سلامت اعضای آن یا هر دو را تهدید می کند.... 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




employee deviance
ethical rule breaking
social bonding

ثبت سفارش جدید