Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حسابداری " با موضوع " نوسانات بازار سهام و وام های معوقه: شواهد حاصل از سهام بانک های نیجریه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نوسانات بازار سهام و وام های معوقه: شواهد حاصل از سهام بانک های نیجریه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
African Finance Journal
سال انتشار
2013
کد محصول
1011008
تعداد صفحات انگليسی
23
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مطالعه رابطه تجربی بین نوسانات بازار سهام و وام های معوقه (NPL) بانک ها را با استفاده از مدل نمایی تعمیم یافته واریانس ناهمسانی شرطی رگرسیو (EGARCH) مورد بررسی قرار می دهد. با توجه به کشیدگی اضافی در یک نمودار اماری در اطلاعات با فراوانی بالا، مدل EGARCH با استفاده از توزیع خطای تعمیم یافته (GED) برآورد می شود. نتایج رابطه مثبت بین نوسانات سهام و NPL را نشان دادند. علاوه بر این، ما شواهدی برای حمایت از یک واکنش نا همسان جانبی با شوک منفی، به طور متوسط ​​با افزایش نوسانات بیشتر از مثبت مشاهده کردیم.

-1 مقدمه

نوسانات بازار سهام، توجه زیادی در نوشتجات دریافت جلب کرده است. این امر به خاطر این واقعیت است که بازار سهام دارای نقش برجسته ای در شکل دادن به توسعه اقتصادی و سیاسی یک کشور شناخته می شود. سقوط بازار سهام معمولا متمایل به ایجاد بحران مالی شده و فشار اقتصادی منجر به رکود می شود. به عنوان مثال بحران مالی اخیر آمریکا در سال 2008 ناشی از ورشکستگی لیمن برادرز را در نظر بگیرید. تنها قطعیت در مورد بازار سهام این است که: همیشه فراز و نشیب را تجربه خواهد کرد. و همانطور که حرفه ای های سرمایه گذاری خواهند گفت، پیش بینی حقیقی تضمین بازده خوب است. به همین دلیل، بخش قابل توجهی از تحقیقات در امور مالی، به نوسانات بازار سهام و شاخص های آن اختصاص یافته است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حسابداری در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حسابداری در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



C13
EGARCH model
GED residuals
Heteroscedasticity and Returns

ثبت سفارش جدید