Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " نقش جدید در پازل ورود فلاوی ویروس ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش جدید در پازل ورود فلاوی ویروس ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nature reviews. Microbiology
سال انتشار
2012
کد محصول
1011121
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
32
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Ebolaviruses and Marburgvirus are filoviruses that cause haemorhagic fever in primates, with extremely high fatality rates. Studies have focused on elucidating how these viruses enter host cells, with the aim of developing therapeutics. The ebolavirus glycoprotein has been found to play key parts in all steps of entry. Furthermore, recent studies have identified Niemann-Pick C1 (NPC1), a protein that resides deep in the endocytic pathway, as an important host factor in this process

چکیده

ویروس ابولا و ماربوگ ویروس از دسته ی فلاوی ویروس ها هستند که باعث تب های خونریزی دهنده در پریمات ها می شوند همراه با میزان کشندگی بسیار بالا. مطالعات بر روی این مسئله تمرکز دارد که چگونه این ویروس ها وارد سلول های میزبان می شوند، با هدف ایجاد روش های درمان و داروهایی برای آن ها. گلیکوپروتئین ویروس ابولا نقش مهمی را در تمام مراحل ورود ویروس دارد. به علاوه، مطالعات اخیر  نیمن پیک  C1(NPC1)  را شناسایی کرده است، پروتئینی که در مسیر درون سلولی نقش عمیقی دارد به عنوان عامل مهم مربوط به میزبان.

1-مقدمه

خانواده ی فلاوی ویروس ها شامل ماربورگ ویروس و ابولا ویروس می توانند باعث ایجاد تب هموراژیک در پریمات ها شوند که انسان را هم در بر می گیرد. این ویروس ها RNA دار، تک زنجیره ای و رشته ای است که توسط غشایی برخاسته از سلول میزبان احاطه می شود. 5 نمونه مشخص ابولا ویروس و یک مورد ماربورگ ویروس داریم. در این بین، ابولا ویروس ( EBOV، که عموما به نام ابولاویروس زئیر نام دارد) و ویروس ماربورگ آنگولا باعث بیماری شدیدتری می شوند، که باعث کشندگی  حدود 90 درصد می شوند....


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید