Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " امنیت و حریم خصوصی در برنامه‌های کاربردی شهر هوشمند: چالش‌ها و راهکارها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
امنیت و حریم خصوصی در برنامه‌های کاربردی شهر هوشمند: چالش‌ها و راهکارها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Communications Magazine
سال انتشار
2017
کد محصول
1011147
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
17
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

With the flourishing and advancement of the IoT, the smart city has become an emerging paradigm, consisting of ubiquitous sensing, heterogeneous network infrastructure, and intelligent information processing and control systems. A smart city can monitor the physical world in real time, and provide intelligent services to both local residents and travelers in terms of transportation, healthcare, environment, entertainment, and energy. However, security and privacy concerns arise, since smart city applications not only collect a wide range of privacy-sensitive information from people and their social circles, but also control city facilities and influence people's lives. In this article, we investigate security and privacy in smart city applications. Specifically, we first introduce promising smart city applications and architecture. Then we discuss several security and privacy challenges in these applications. Some research efforts are subsequently presented to address these security and privacy challenges for intelligent healthcare, transportation, and smart energy. Finally, we point out some open issues for future research

چکیده

 با شکوفایی و رشد اینترنت اشیا، شهر هوشمند به یک پارادایم نوظهور تبدیل شده است که شامل سنجش همه جا حاضر، زیرساختارهای شبکه ای ناهمگن و سیستم‌های کنترل و پردازش اطلاعات هوشمند است. یک شهر هوشمند می تواند دنیای فیزیکی را در زمان واقعی نظارت کند و سرویس‌های هوشمندی برای ساکنان محلی و مسافران ارائه کند سرویس‌ها و خدماتی چون حمل و نقل، بهداشت و درمان، محیط، سرگرمی و انرژی. با این حال، نگرانی‌هایی در مورد امنیت و حفظ حریم خصوصی بوجود می‌آیند زیرا برنامه‌های کاربردی شهر هوشمند نه تنها طیف گسترده ای از اطلاعات حساس به حریم خصوصی را برای مردم و محافل اجتماعی جمع آوری می‌کنند، بلکه امکانات شهر را کنترل می‌کنند و زندگی مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهند. در این مقاله، به بررسی امنیت و حریم خصوصی در برنامه‌های کاربردی شهرستان هوشمند می‌پردازیم. به طور خاص در ابتدا برنامه‌های کاربردی امیدوارکننده ی شهر هوشمند و معماری آن را معرفی می‌کنیم. سپس چالش‌های حفظ حریم خصوصی و امنیت را در این برنامه‌های کاربردی مورد بحث قرار می دهیم. برخی از تلاش‌های تحقیقاتی انجام شده اند تا به این چالش های حریم خصوصی و امنیت برای مراقبت‌های بهداشتی هوشمند، حمل و نقل، انرژی هوشمند بپردازند. در نهایت به برخی از مسائل باز برای تحقیقات آینده اشاره خواهیم کرد.

-1مقدمه

با اقتصاد رو به رشد و تحولات اجتماعی، مردم کشورهای مختلف به سمت شهرها حرکت می‌کنند و موج شهرنشینی گسترده‌ای در سراسر جهان بوجود آمده است. تا سال 2030، جمعیت شهری تا 5 میلیارد برآورد شده است ( در حدود 60 درصد جمعیت جهان) که فرصت‌های گسترده ای برای توسعه‌ی اجتماعی و اقتصادی شهرها فراهم آورده اند. با توجه به خواسته‌های در حال رشد ساکنان محلی، توسعه‌ی زیرساخت‌های اساسی و سیاست‌ها تضمین نشده اند. علاوه بر این، این رشد شهری بیش از حد سریع و برنامه ریزی نشده سربار بسیاری برای وضعیت آب و هوا، انرژی و محیط و حتی زندگی ایجاد می‌کند. این مسائل باعث می‌شوند توسعه‌ی پایدار شهری نهایی آهسته‌تر شوند. به منظور کاهش مشکلات شهرسازی سریع، ضروری است که ارائه‌ی خدمات و وضعیت دولت را بهبود بخشیم و سیار بودن را معرفی کنیم و به امکانات عمومی شهری، مراقبت‌های بهداشتی باکیفیت و آموزش و پرورش و زندگی در مناطق پرجمعیت دسترسی آسان داشته باشیم. در اینجا به کانون توجه نیاز داریم که روند شهرنشینی را در مدیریت نوآورانه‌ی عملیات شهری پوشش دهد و انواع خدمات هوشمند برای ساکنان محلی، بازدیدکنندگان و دولت بوجود آورد تا تقاضاهای متنوع و روز افزون را پاسخ دهند....

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Smart cities
Privacy
Security
Medical services
Urban areas

ثبت سفارش جدید