Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " آمار " با موضوع " آزمون فرض در یک مدل پخش رایلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آزمون فرض در یک مدل پخش رایلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Communications in Statistics-Theory and Methods
سال انتشار
2014
کد محصول
1011224
تعداد صفحات انگليسی
12
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

Applying the large and moderate deviations for the log-likelihood ratio of the Rayleigh diffusion model, we give the negative regions in testing Rayleigh diffusion model and obtain the decay rates of the error probabilities

چکیده

با استفاده از انحرافات بزرگ و متوسط برای نسبت احتمال لگاریتمی مدل پخش رایلی، ما از نواحی منفی در آزمون مدل پخش رایلی استفاده می کنیم و نرخ میرایی احتمالات خطا را به دست می آوریم.

 -1مقدمه

آزمون فرض را برای فرآیند پخش رایلی زیر در نظر بگیرید:

که در آن ، W یک فرآیند وینر استاندارد است و  و  پارامترهای معلوم هستند.  یک پارامتر مجهول است. فرض کنید  توزیع احتمال  باشد. ما این دو فرضیه را تست می کنیم:

که در آن  . آزمون فرض، یافتن دو ناحیه (تصمیم)  و مکمل  آن در فضای  از فرآیند نتیجه روی  است و نیز تعیین اینکه  بر اساس نتیجه  یا  درست است یا غلط.

احتمال  برای پذیرش  وقتی که  واقعا درست است، را احتمال خطا از نوع نخست می نامند. احتمال  برای پذیرش  وقتی که  واقعا درست است، احتمال خطا از نوع دوم نامیده می شود. یعنی:



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله آمار در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده آمار در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Hypothesis testing
Rayleigh diffusion
Large deviations
Moderate deviations

ثبت سفارش جدید