Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " راه هایی برای تقویت عملکرد مدیریت ریسک در شرکت های بیمه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
راه هایی برای تقویت عملکرد مدیریت ریسک در شرکت های بیمه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
The 7th International Scientific Conference “Business and Management
سال انتشار
2012
کد محصول
1011342
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
687 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



Abstract

The concept of this work is improvement of risk management function according to Solvency II directive framework. The authors have created an insurance company's risk catalogue for identification, classification and assessment of possible risks that is a reasonable solution for risk management function improvement. The authors also have offered the loss database implementation algorithm which helps to realize and improve operational risk management. However the authors have created the operational risk ranking method which helps to discover possible solutions to minimize the probability of operational risk event and in case of operational risk to reduce the possible company's loss

چکیده

مفهوم این کار بهبود عملکرد مدیریت ریسک مطابق با چارچوب مقرراتی سالونسی 2 است. نویسندگان فهرستی از کاتالوگ ریسک مربوط به یک شرکت بیمه را برای شناسایی، طبقه بندی و ارزیابی ریسک موجود ایجاد کردند و یک راه حل مناسب را برای بهبود عملکرد مدیریت ریسک ارائه دادند. نویسندگان همچنین الگوریتم پیاده سازی پایگاه داده از دست رفته را پیشنهاد دادند که به تحقق و بهبود مدیریت ریسک عملیاتی کمک می کند. با این حال نویسندگان یک روش رتبه بندی ریسک عملیاتی را ایجاد کردند که به کشف راه حل های ممکن برای به حداقل رساندن احتمال ریسک عملیاتی و در صورت وجود ریسک عملیاتی به کاهش ضرر شرکت کمک می کند.

1-مقدمه

بیمه یکی از بخش های مهم اقتصاد هر کشور است و امکان افزایش رفاه ملی را فراهم می کند. بیمه های مرتبط با مدیریت ریسک به عنوان اهداف اصلی به منظور حصول اطمینان از امنیت بیمه شده و پرداخت به بیمه هستند تا در صورت وقوع خطر، مبلغ مورد نیاز را پرداخت کند. بنابر این بیمه حس امنیت را برای مشتریان به ارمغان می آورد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



risk management
risk ranking method
Solvency II Directive
risk catalogue

ثبت سفارش جدید