Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مدل مدیریتی برای برون سپاری منابع انسانی در میان شرکت های خدماتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Intellectual Economics
سال انتشار
2015
کد محصول
1011429
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
854 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

Despite the growth of human-resource outsourcing in both the manufacturing and service sectors, it has been very complicated to measure this until now. Among scholars, outsourcing began to be analysed in the manufacturing sector when certain functions were transferred to subcontractors. In practice, outsourcing is related to tactical, strategic and restructuring issues. This article highlights the advantages of outsourcing human resources and examines outsourcing models, based on that there is derived human resource outsourcing management model and tested among service companies

چکیده

با توجه به رشد برون سپاری منابع انسانی هم در بخش های تولیدی و هم در بخش های خدماتی، اندازه گیری آن تا به حال بسیار پیچیده بوده است. در میان دانشمندان، تجزیه و تحلیل برون سپاری در بخش تولیدی زمانی شروع شد که توابع معینی به سمت مقاطعه کار های فرعی انتقال داده شدند. در عمل، برون سپاری با مسائل تاکتیکی، استراتژیکی و زیرساختی مرتبط است. این مقاله مزیت های برون سپاری منابع انسانی را برجسته می کند و مدل های برون سپاری را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد، بر این اساس، مدل مدیریت برون سپایری منابع انسانی بوجود آمد و در میان شرکت های خدماتی تست شد. 

1-مقدمه

یک بحث در میان دانشمندان در رابطه با زمان شروع برون سپاری وجود دارد. مطابق نظر کوربت در سال 2004، اگرچه پدیده برون سپاری، در دهه 1970 در ایالات متحده بوجود آمد، اما اطلاعات ثابتی در این زمینه وجود ندارد. آمیتی و وی در سال 2004 مطرح کردند که برون سپاری برای اولین بار در صنعت خودرو سازی در سال 1979 بوجود آمد، نشریه انجمن هنر های سلطنتی. این مقاله تصمیمات نمایندگی های صنعت خودرو سازی بریتانیا را در زمینه برون سپاری برخی فعالیت ها به متخصصان آلمانی را مطرح می کند. بلومبرگ در سال 1998 ادعا کرد که برون سپاری از بخش فناوری اطلاعات در سال 1980 بر آمده است. گربل و همکاران در سال 2009 ریشه های آن را مورد بررسی قرار دادند و به این نتیجه رسیدند که برون سپاری در صنایع تولیدی و خدماتی وجود دارد. برون سپاری در ابتدا در بخش صنعتی بوجود آمد، زمانی که تولید کنندگان برخی فعالیت ها را به مقاطعه کاران واگذار کردند. برون سپاری خدماتی بعد از آن و همزمان با فعالیت های قانونی تخصصی و به دنبال برون سپاری در بخش خدمات فناوری اطلاعات بوجود آمد.  باکانوسکین و براسیت در سال 2011 ذکر کردند که برای بیش از یک دهه گزارشاتی بوسیله دانشمندان حوزه مدیریت ارائه شد که این فرآیند و همچنین توابع مدیریتی معین، فعالیت ها و فرایند های قبلا انجام شده در سازمان که برای شرکت های خارجی برون سپاری شده بودند را مورد تجزیه و تحلیل قرار می داد...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Umanresource outsourcing
Services
Management model

ثبت سفارش جدید