Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی مکانیک " با موضوع " مروری بر تکنیک های افزایش انتقال حرارت در سیستم های ذخیره ساز انرژی حرارتی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر تکنیک های افزایش انتقال حرارت در سیستم های ذخیره ساز انرژی حرارتی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Int. Journal of Engineering Research and Applic
سال انتشار
2014
کد محصول
1011578
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
9
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
667 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

Heat transfer enhancements of both experimental and analytical studies have been reported in view of their industrial and domestic significances. This review  is  confined to the enhancement of heat transfer  in solidification processes and latent heat thermal storage system due to low heat thermal conductivity of the PCM. The review  covers different methods of heat transfer enhancement  techniques,  encapsulation of phase change materials in Thermal Energy Storage System and solar system

چکیده

در این مقاله مطالعات تجربی و تحلیلی افزایش انتقال حرارت از نظر اهمیت صنعتی و خانگی ارائه شده است. این گزارش به افزایش انتقال حرارت در فرآیندهای انجماد و گرمای نهان سیستم های ذخیره ساز انرژی حرارتی  با توجه به انتقال حرارت هدایتی کم از PMC محدود شده است؛که روش های مختلف تکنیک های افزایش انتقال حرارت، کپسوله کردن تغییر فاز مواد در سیستم ذخیره سازی انرژی حرارتی و سیستم های خورشیدی را پوشش می دهد.

1- مقدمه

سیستم های ذخیره سازی انرژی حرارتی پتانسیل زیادی در عملکرد تجهیزات انرژی حرارتی دارند. که جایگزینی انرژی در مقیاس بزرگ را تسهیل می کنند. ذخیره سازی انرژی حرارتی به عنوان نگهداری موقت انرژی حرارتی در قالب مفهوم سرد یا گرم برای استفاده های آتی تعریف شده است؛ که از منظر اقتصادی بسیار با ارزش است. سیستم ذخیره انرژی حرارتی یک تکنولوژی پیشرفته انرژی است که اخیرا توجه فزاینده ای در رابطه با کاربردهای حرارتی از قبیل گرمایش فضا و آب ، سرمایش و تهویه مطبوع را به خود جلب نموده است؛ به نظر می رسد مناسب ترین روش برای کاهش عدم تطابق بین عرضه و تقاضای انرژی است. بنابراین یک تکنولوژی جذاب برای برآوردن نیازهای جامعه و روش کارآمد استفاده از انرژی می باشد…


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی مکانیک در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی مکانیک در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Thermal Energy storage systems
PCM
Heat Transfer Enhancement

ثبت سفارش جدید