Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " فرآیندهای بحرانی مدیریت دانش: رویکردی به سمت ایجاد ارزش مشتری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
فرآیندهای بحرانی مدیریت دانش: رویکردی به سمت ایجاد ارزش مشتری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Research on Management and Business Economics
سال انتشار
2017
کد محصول
1011619
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
407 کیلو بایت
تصویر پیش فرض




Abstract

The aim of this article is to contribute to the literature by identifying and analyzing possible combinations between critical knowledge management processes (absorptive capacity, knowledge transfer and knowledge application), which will result in the creation of superior customer value. The main research question this work addresses is: given that customers are demanding each day a greater value, how can organizations create more value to customers from their knowledge management processes and the combination of them? We propose that the combination of the three knowledge management processes builds a dynamic or higher-order capability that results in the creation of superior value for customers

چکیده

هدف این مقاله مشارکت در گزارشات بوسیله شناسایی و تجزیه و تحلیل ترکیبات ممکن بین فرآیند های حیاتی مدیریت دانش ( ظرفیت جذب، انتقال دانش و کاربرد دانش) است که منجر به ایجاد ارزش بالاتری برای مشتری می شود. سوال اصلی این پژوهش این است که : با توجه به این موضوع که مشتریان روز به روز خواستار ارزش بیشتر برای خودشان هستند (یعنی نیاز دارند که ارزش بیشتری به آنها قائل شد)، سازمان چگونه می تواند با استفاده از فرآیندهای مدیریت دانش خود و ترکیبی از آنها، این ارزش بیشتر را در مشتریان خود ایجاد کند؟ ما پیشنهاد می کنیم که ترکیبی از سه فرآیند مدیریت دانش، یک قابلیت پویا یا یک مرتبه ای بالاتر از ارزش برتر را می تواند برای مشتریان ایجاد کند.

1-مقدمه

در سالهای اخیر با آشفتگی بالای محیطی، به طور کلی شرکت ها و سازمان ها باید توجه خاصی به آن استراتژی ها و فرایند های مدیریتی داشته باشند که احتمال بالاتر را در دستیابی به موفقیت برای آنها به همراه دارد و به آنها در دستیابی به مزیت های رقابتی پایدار در زمان کمک می کند. مشتری بر ارزشی تمرکز می کند که سازمان ها قادر هستند تا به او در زمینه دستیابی به مولفه های کلیدی مانند مزیت رقابتی ارائه دهند.

بنابر این، هدف این پژوهش، توسعه مدلی است که  باعث درک بهتر این موضوع می شود که چگونه شرکت می تواند ارزش بالاتری را به مشتریان از طریق فرآیند های مدیریت دانش ( KM) ارائه دهد. به طور خاص، سوال تحقیق در این راستا به صورت زیر ارائه شده است: با توجه به اینکه مشتریان هر روز ارزش بالاتری را تقاضا می کنند، سازمان ها چگونه می توانند ارزش های بالاتر را بر مبنای فرآیند های مدیریت دانش برای مشتریان فراهم کنند و یا آنها را با یکدیگر ترکیب کنند؟


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Dynamic capability Knowledge
management Knowledge
management processes

ثبت سفارش جدید