Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آنتن Vivaldi برای برداشت انرژی RF " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آنتن Vivaldi برای برداشت انرژی RF
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Radioengineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1011766
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برداشت انرژی یک فناوری نوظهور برای جذب انرژی محیطی از فضای اطراف به‌منظور بازیابی انرژی با هدف تغذیه تجهیزات توان پایین می‌باشد. یک آنتن Vivaldi ی مسطح متقاطر برای جمع‌آوری انرژی از GSM، WLAN، UMTS و کاربردهای مربوط به آن در این مقاله ارائه شده است. آنتن طراحی شده دارای قابلیت بالایی برای استفاده در سیستم‌های برداشت انرژی می‌باشد. علاوه بر این، این آنتن برای کاربردهای UWB نیز مناسب است به این خاطر که عملکرد آن با تنظیمات FCC (3.1 تا 10.6 GHz) مطابقت دارد. آنتن طراحی شده روی یک زیرلایه 600 ARLON چاپ شده و تحت باند فرکانسی 0.810 GHz تا بیش از 12 GHz عمل می‌کند. نتایج آزمایشگاهی مطابقت خوبی را با عملکرد نمونه شبیه‌سازی شده نشان می‌دهد.

1-مقدمه

برداشت انرژی یکی از فرآیندهایی است که باعث تولید مقدار توان کم می‌شود. انرژی برداشت شده از محیط را می‌توان دوباره برای تجهیزات توان پایین مورد استفاده قرار داد. انرژی هدر رفته می‌تواند از نور، حرارت، نوسان، امواج رادیویی و غیره برداشت شود. تنها برداشت فرکانس رادیویی (RF) در این مقاله مورد بحث قرار می‌گیرد....

Abstract

Energy harvesting is a future technology for capturing ambient energy from the environment to be recycled to feed low-power devices. A planar antipodal Vivaldi antenna is presented for gathering energy from GSM, WLAN, UMTS and related applications. The designed antenna has the potential to be used in energy harvesting systems. Moreover, the antenna is suitable for UWB applications, because it operates according to FCC regulations (3.1 – 10.6 GHz). The designed antenna is printed on ARLON 600 substrate and operates in frequency band from 0.810 GHz up to more than 12 GHz. Experimental results show good conformity with simulated performance

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



RF energy harvesting
UWB
Vivaldi antenna

ثبت سفارش جدید