Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " روانشناسی " با موضوع " نقش تکنیکهای موزیک درمانی و هنر درمانی در سیستم آموزشی کودکانِ با مشکلات خاص " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نقش تکنیکهای موزیک درمانی و هنر درمانی در سیستم آموزشی کودکانِ با مشکلات خاص
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Procedia - Social and Behavioral Sciences
سال انتشار
2015
کد محصول
1011784
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
549 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

توافقی بین المللی بر این مسئله وجود دارد که محیط آموزشی تأثیر مهمی در سلامت روحی و روانی کودکان، دارد. به خصوص در مورد کودکانِ با مشکلات خاص، این موضوع عمیقاً با جنبه ­های علوم تربیتی و روانپزشکی، روان شناسیِ بالینی و روان درمانی، مرتبط است. هدف از این مطالعه، سیستماتیک کردن برخی از روش­ های مؤثرِ موزیک درمانی و هنر درمانی، است. یک متخصص موزیک درمانی، باید از موسیقی و تمام رزونانس ­ها یا طنین­ های آن ( معنوی، فیزیکی، احساسی، روحی- روانی، اجتماعی و زیبایی شناسی )، استفاده کند تا بتواند به کودکان دارای معلولیت، در راستای بهبود نتایج آموزشی ­شان، کمک کند. روش­های پیشنهادی عبارتند از : هنر درمانی، تئاتر درمانی و موزیک درمانی.

1- مقدمه

از زمان­ های قدیم، موسیقی به دلیل داشتن ظرفیت درمانی­اش شناخته شده بود. شخصیت­ های اسطوره­ای مانند آپولو ( خدای موسیقی و پزشکی ) و هم­چنین شخصیت­ هایی مانند آکسلپیوس، افلاطون، ارسطو و هیپوکرات­ها، ظرفیت هنر موسیقی را در راستای پیشگیری و درمان برخی بیماری­ های جسمی و روحی، شناخته و عملی ساختند. " در مقاطع مختلف تاریخ و در فرهنگ­ های مختلف، طی 2500 سال پیش، موسیقی همواره بخشی از پزشکی در نظر گرفته می­شد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله روانشناسی در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید