Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " حقوق " با موضوع " تعقیب کیفری افرادی که با گروه های مسلح در نواحی تحت منازعه تجارت می کنند-استراتژی دفتر دادستانی دادگاه بین المللی کیفری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعقیب کیفری افرادی که با گروه های مسلح در نواحی تحت منازعه تجارت می کنند-استراتژی دفتر دادستانی دادگاه بین المللی کیفری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of International Criminal Justice
سال انتشار
2010
کد محصول
1011830
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
650 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 Abstract

This article sets out the strategy of the Office of the Prosecutor (OTP) of the International Criminal Court (ICC) with respect to investigations and prosecutions of persons who illegally finance armed groups in conflict areas or provide them with weapons or ammunition. In accordance with this strategy, the OTP is considering prosecuting such person(s) before the ICC. The OTP has further decided to actively support national proceedings related to the work of the ICC, including proceedings against persons supporting armed groups in conflict areas. To that end, the OTP has recently initiated a network with national law enforcement agencies and other specialized institutions and organizations to coordinate and strengthen the efforts of multiple national and international actors by exchanging evidence, mutually supporting investigations and by sharing expertise

چکیده

این مقاله راهبرد دفتر دادستانی (OTP) دادگاه بین ­المللی کیفری (ICC) را در رابطه با تحقیقات و تعقیب­ های کیفری افرادی که به شکل غیرقانونی گروه ­های مسلح را در نواحی تحت منازعه تامین مالی می ­کنند یا اسلحه یا مهمات را برای آنها فراهم می­ کنند، تدوین می­ نماید. مطابق با این راهبرد، OTP در حال بررسی تعقیب کیفری این افراد در دادگاه بین ­الملی کیفری است. همچنین OTP تصمیم گرفته است تا بطور فعال از دادرسی­های ملی مرتبط با کار ICC، از جمله دادرسی­ها علیه اشخاص حامی گروه­های مسلح در نواحی تحت منازعه حمایت کند. بدین منظور، OTP اخیرا یک شبکه از نهادهای ملی اجرای قانون و نهادها وسازمان های تخصصی دیگر را به منظور همکاری و تقویت تلاش ­های بازیگران ملی و بین­ المللی از طریق تبادل شواهد، تحقیقات پشتیبان مشترک و اشتراک تخصص، راه اندازی کرده است.

-1مقدمه

یک پانل تخصصی در سازمان ملل متحد (UN) مکررا رابطه­ای را بین بهره­برداری از منابع طبیعی، قاچاق اسلحه و منازعه نیروهای مسلح در منطقه گریت لیکز ، بخصوص در جمهوری دموکراتیک کنگو (DRC) مشاهده کرده است. گروه­ های مسلحی که کنترل نواحی غنی از منابع طبیعی را در اختیار دارند یک اقتصاد جنگی خود-تامین را حول بهره­ برداری و تجارت منابع طبیعی همچون طلا، الماس، کاسیتیریت (سنگ قلع)، ولفرامیت و کلتان ایجاد کرده ­اند. این گروه­ های مسلح در تلاش برای کنترل بر این نواحی و بهره ­برداری از منابع طبیعی، جرایم جدی را مرتکب شده ­اند و هم چنان هم به این کار ادامه می­ دهند. همچنین پانل متخصصان UN افراد و شرکت­ هایی از تمامی بخش­ های جهان را شناسایی کرده است که باهدف استخراج و داد و ستد منابع طبیعی یا تدارک اسلحه یا مهمات برای این گروه­ های مسلح، به تجارت آنها می­ پردازند. افراد و شرکت­ های خارجی با تامین مالی گروه ­های مسلح یا تدارک اسلحه برای آنها، بر آتش نزاع در این منطقه می ­افزایند و ممکن است به عنوان هم دستان، یا به طرقی دیگر، مسئول جرایم ارتکابی توسط اعضای این گروه­ های مسلح باشند، و ذیل قانون دادگاه­ بین ­المللی کیفری (ICC) و قوانین داخلی قابل تنبیه باشند…  


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله حقوق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده حقوق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


International Criminal Court

ثبت سفارش جدید