Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی پزشکی " با موضوع " ایمنی تصویربرداری تشدید مغناطیسی در بیماران دارای ضربان ساز و دفیبریلاتور قلبی قابل کاشت: تا چه اندازه پیشرفت کرده ایم؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ایمنی تصویربرداری تشدید مغناطیسی در بیماران دارای ضربان ساز و دفیبریلاتور قلبی قابل کاشت: تا چه اندازه پیشرفت کرده ایم؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
European Heart Journal
سال انتشار
2015
کد محصول
1011875
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
29
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI)، در بیمارانی که دستگاه­ های الکترونی قلبی­ – عروقی کاشته شده مانند ضربان­ساز قلبی یا دفیبریلاتور قلبی (ICD) دارند، مدتهاست که ممنوع است که دلیل آن ریسک عوارض شدید و حتی مرگ در اثر برهم­ کنش­های تشدید مغناطیسی (MR) در پیرامون دستگاه­ های الکترونیکی است. در دهه گذشته، درک بهتر مکانیسم ­هایی که عوارض تهدیدکننده حیات ایجاد می­ کنند، و همچنین پیشرفت­ های فنی، منجر به افزایش تعداد بیماران ICD و ضربان­ سازی شده است که به صورت ایمن تحت MRI قرار می­ گیرند. این مقاله مروری، یافته­ های کلیدی را بر اساس تحقیقات پایه و آزمایش­ های بالینی در طول 20 سال گذشته و تاثیر آن بر اقدامات بالینی کنونی فهرست می ­کند. امروزه که دستگاه ­های MR مشروط به عنوان استاندارد مراقبت به کار می­ روند، MRI در بیماران دارای ضربان­ ساز و ICD به صورت یک روش رایج بالینی به کار گرفته می­ شود. بااین­ وجود، مراقبت­ ها و توصیه ­های خاص ارائه شده برای این دستگاه­ ها باید به دقت انجام شود تا ریسکی برای بیمار ایجاد نشود که این امکان می­ تواند سبب ظهور فناوری­ های MR جدید و افزایش شاخص­ ها و تعداد بیماران در آینده شود.

«شخصی که ایده جدیدی دارد، مهم تصور نمی­ شود تا زمانی که ایده به موفقیت برسد» مارک تواین.

-1مقدمه

تصویربرداری تشدید مغناطیسی (MRI)، تکنیک تصویربرداریی است که در انواع کارهای تشخیصی در رابطه با بی­ نظمی­ های عصبی، بیماری­ های عضلانی و اسکلتی مورد استفاده قرار می­ گیرد. مهم تر اینکه، MRI، کنتراست بافت نرم بهتری را در مقایسه با دیگر روش­ های تصویربرداری ارائه می­ کند بدون اینکه تابش را یونیده کند. در حوزه قلبی­ عروقی، MRI امروزه یک روش عالی برای ارزیابی عملکرد موضعی و عمومی قلب، شناسایی آسیب میوکاردیال و احتمال حیات بعد از سکته قلبی، بیماری قلبی مادرزادی و شناسایی التهاب یا انفیلتراسیون قلبی در بیماری­ های نادر مانند بیماری فابری یا بی­نظمی­ های هماتولوژیکی خاص است [1]. هم زمان، تعداد بیمارانی که دستگاه الکترونیکی قلبی­ عروقی کاشته شده (CIED) را دریافت کرده­ اند به سرعت و پیوسته در حال افزایش است و اکنون چندین میلیون نفر در سراسر جهان را شامل  می شود. در اوایل 2005، براورد شد که تقریباً 75% همه بیماران با سیستم­ های ضربان ­ساز یا دفیبریلاتور قلبی قابل­ کاشت (ICD) در آینده نیاز به بررسی MRI دارند که به علت احتمال بالای بیماری­ های همزمان مانند سکته، بیماری­ های کمر، آتروز یا سرطان در این گروه از بیماران است...

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی پزشکی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی پزشکی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Cardiac pacemaker
Cardiovascular magnetic resonance imaging
ICD

ثبت سفارش جدید