Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " تصمیم گیری برای تصاحب شرکتها براساس روش ELECTRE " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تصمیم گیری برای تصاحب شرکتها براساس روش ELECTRE
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal of Supply Chain Management
سال انتشار
2016
کد محصول
1011881
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
636 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

رشد اقتصاد همراه با جهانی سازی باعث شده است شرکت های جهانی و سرمایه گذاری در بازارهای جهانی فعال تر باشند. این فعالیت شامل سطوح مختلف ریسک است و دوره بازگشت سرمایه یکی از کلیدی ترین مسائل در این زمینه است و تصمیمات درست برای انتخاب شرکت های مورد نظر برای سرمایه گذاری، موفقیت مدیریت ارشد سرمایه گذاران و بستانکاران را تعیین می کند. از آنجایی که مدیریت تکنیک ها و روش های مناسبی را برای انتخاب گزینه های سرمایه گذاری مناسب نیاز دارد، به کارگیری روش های تصمیم گیری موجب موفقیت بیشتر و کاهش احتمال سرمایه گذاری های نادرست می شود. در این مقاله فرصتهای خرید شرکت های دیگر توسط گروه سرمایه گذاری، به کمک روش ELECTRE بررسی می شوند. در این مورد چهار گزینه وجود دارند که دارای قیمت و الزامات قراردادی مشابه هستند. این مقاله شش معیار مهم را که طبق منابع، بر گزینه های خرید محلی در ترکیه تاثیرگذارند، معرفی می کند: عملکرد مالی، مجوزها، حسابداری و مدیریت، زیرساختهای فنی، تخصص و تجربه نیروهای انسانی، پرتفوی مشتریان. روش AHP ( پردازش تحلیلی سلسله مراتبی) برای ارزیابی معیارها استفاده و سپس از روش ELECTRE برای رتبه بندی گزینه ها استفاده می شود.

-1مقدمه

تصمیم گیری یکی از وظایف کلیدی مدیران در هدایت سازمان هاست. در فرایند تصمیم گیری محدودیت های زیادی باید در نظر گرفته شوند که گاهی با یکدیگر متعارض هستند. فرایند تصمیم گیری شامل دیدگاه های هیات مدیره درباره هزینه ها، مزایا و نتایج بلندمدت و میان مدت و سرمایه گذاری است. به این ترتیب، معیارهای مورد نظر ما و فرایند تصمیم گیری تبدیل به فرایند چند معیاره تصمیم گیری می شوند.

اقتصاد جهانی شرکت ها را مجبور می کند با رشد روزانه فعالات ها و سرمایه گذاری در فعالیت های کنونی، رشد کنند. با این وجود یکی از فرصت های دیگر رشد، تصاحب شرکت های دیگر در حوزه های فعالیت مشابه و یا یکسان است. این خریدهاا دارایی ها و پرتفوی مهم مشتریان را به مالک جدید منتقل می کند و در واقع موقعیت برد-برد می باشد. شرکتهای جهانی دانش، سرمایه، شبکه های بین المللی و حوزه های جدید کسب وکار را فراهم می کنند، در حالیکه شرکت خریداری شده موجب دسترسی محلی به مشتریان، انعطاف پذیری می شود و اطلاعات لازم درباره رویه های قانونی و رویه های کسب و کار را ارائه می کند. سرمایه گذاری مستقیم خارجی از این دید برای اقتصاد محلی نیز امتیاز و فرصت خوبی برای انتقال سرمایه و دانش به بازارهای محلی است. همه این منافع تنها با انطباق درست هر دو گروه و تصمیم گیری مناسب حاصل می شوند. این فرایند تصمیم گیری بستگی به حقایق و معیارهای عینی دارد. عینیت در اهداف برای بستانکاران که یکی از مهم ترین ذینفعان سازمانی هستند، الزامی است… 

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Company Acquisition
AHP
ELECTRE

ثبت سفارش جدید