Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " شناسایی و تفکیکِ اشکالِ حسگر در شبکه‌ی حسگر بی‌سیم، بر مبنای تکنیک افزونگی سخت‌افزاری " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
شناسایی و تفکیکِ اشکالِ حسگر در شبکه‌ی حسگر بی‌سیم، بر مبنای تکنیک افزونگی سخت‌افزاری
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Physics: Conference Series
سال انتشار
2017
کد محصول
1011886
تعداد صفحات انگليسی
13
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

 چکیده

برای اینکه بتوان اشکالات و خطاهای موجود در حسگرهای کوچک‌مقیاسِ مستقر در شبکه‌های حسگر بی‌سیم را شناسایی کرد، یک سری از مقیاس‌های تمایز پذیری تعریف گردیده که از آن‌ها برای نمایش کارائیِ تشخیص و تفکیک خطا (FDI) در سطح هر گره استفاده می‌شود. در همین راستا، روشی سامانمند را برای تعیین اطلاعاتی که باید در بین گره‌ها استخراج شده تا بتوان به مشخصه‌های FDI دست پیدا کرد و در عین حال پیچیدگی محاسباتی و هزینه‌ی ارتباطی را کاهش داد، ارائه خواهیم نمود.

1- مقدمه

شبکه‌های حسگر بی‌سیم  (WSN)را می‌توان از جمله شبکه‌هایی دانست که از متدهای جدیدی برای گردآوری اطلاعات برای طیف وسیعی از کاربردها، از جمله پایش محیطی و پایش سلامت انسان بهره می‌برند. این شبکه‌ها بر مبنای مشارکت طیف گسترده‌ای از گره‌های حسگر عمل کرده که در آن، این گره‌ها به ادغام قابلیت‌های محاسباتی، ارتباطی و حسی با یکدیگر می‌پردازند. برای اینکه بتوان کیفیت خدمات را در این شبکه‌ها تضمین نمود، کیفیت اندازه‌گیری نیز باید تضمین شود. شِماهای تفکیک و شناسایی خطای توزیع شده را می‌توان راهکارهایی متمرکز برای شناسایی گره‌های معیوب در این شبکه‌ها محسوب نمود. در اصل در اولین روش نیازی به گره ی مرکزی برای جمع‌آوری اطلاعات از هر کدام از گره‌های حسگر نبوده و از این رو هزینه‌ی انرژی و محاسبات کاهش پیدا کرده و در عین حال ایمنی بهبود پیدا می‌کند… 

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


wireless sensor network

ثبت سفارش جدید