Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی کلی فیلترینگ و تشخیص توزیع‌شده‌ی خطا برای شبکه‌های حسگر " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی کلی فیلترینگ و تشخیص توزیع‌شده‌ی خطا برای شبکه‌های حسگر
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Mathematical Problems in Engineering
سال انتشار
2014
کد محصول
1011887
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در سال‌های اخیر، پژوهش نظری و عملی روی سامانه‌های شبکه‌بندی شده‌ی مقیاس بالا، توجه افزاینده‌ای را از طرف رشته‌هایی شامل مهندسی، علوم کامپیوتر و ریاضیات به خود جلب کرده است. در بخش مرکزی این حوزه، مسائل تخمین و فیلترینگ توزیع شده قرار دارند که به تازگی توجه پژوهشی روبه‌رشدی را به خود جلب کرده‌اند. به ویژه، نیاز مبرمی به درک اثرات ساختارهای اطلاعاتی توزیع شده روی فیلترینگ و تشخیص خطا در شبکه‌های حسگر به وجود آمده است. در این مقاله، یک مرور کتاب‌شناختی در مورد مسائل فیلترینگ و تشخیص توزیع شده‌ی خطا در شبکه‌های حسگر فراهم می‌شود. الگوریتم‌های استفاده شده برای مطالعه‌ی مسائل فیلترینگ و تشخیص توزیع شده‌ی خطا، طبقه‌بندی شده و سپس بررسی می‌شوند. به علاوه، برخی از پیشرفت‌های اخیر در زمینه‌ی مسائل تشخیص توزیع شده برای حسگرهای معیوب و رخدادهای خطا نیز با جزئیات لازم خلاصه می‌گردند. در نهایت، با فهرست کردن چالش‌های پژوهشی آتی جهت برای فیلترینگ و تشخیص توزیع شده‌ی خطا برای شبکه‌های حسگر، نتیجه‌گیری مقاله را بیان می‌کنیم.

 1- مقدمه

1-1. شبکه‌های حسگر

به تازگی شبکه‌های حسگر، انقلاب آرامی را در تمام جنبه‌های پیاده‌سازی سخت‌افزار، توسعه‌ی نرم‌افزار و پژوهش نظری تجربه کرده‌اند. بیشتر به دلیل تعداد زیاد وسایل (گره‌های) بی‌سیم ارزان که به صورت متراکم توزیع شده و در ناحیه‌ی موردعلاقه به هم متصل گشته‌اند، شبکه‌های حسگر علاوه بر ویژگی‌های عمومی شبکه‌های پیچیده، خصوصیات خودشان را نیز نگه‌داری می‌کنند. دهه‌ی گذشته کاربردهای موفقی از شبکه‌های حسگر را در حوزه‌های کاربردی زیادی مشاهده کرده است. حوزه‌هایی از سنجش نظامی، امنیت فیزیکی و مراقبت پرواز گرفته تا روباتیک توزیع شده و اتوماسیون صنعتی. بر این اساس، رشته‌هایی شامل مهندسی، علوم کامپیوتر و ریاضیات، توجه فزاینده‌ای به پژوهش نظری در مورد شبکه‌های حسگر داشته‌اند. در بخش مرکزی این حوزه، مسائل تخمین و فیلترینگ توزیع شده قرار دارند که به تازگی توجه پژوهشی روبه‌رشدی را به خود جلب کرده‌اند...  

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Sensor Networks

ثبت سفارش جدید