Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " بررسی کلی مدیریت خطا در شبکه‌های حسگر بی‌سیم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی کلی مدیریت خطا در شبکه‌های حسگر بی‌سیم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Network and Systems Management
سال انتشار
2007
کد محصول
1011890
تعداد صفحات انگليسی
20
تعداد صفحات فارسی
36
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
280 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

شبکه‌های حسگر بی‌سیم، سامانه‌های خودسازمان‌ده با منابع محدود هستند که اغلب در محیط‌های خارج از دسترس و ناخوشایند، برای جمع‌آوری داده در مورد برخی پدیده‌های جهان خارج استفاده می‌شوند. برای بیشتر اپلیکیشن‌های شبکه‌ی حسگر، قابلیت اطمینان نقطه‌به‌نقطه هدف اصلی نیست؛ بلکه به جای آن نیاز است که تحویل قابل اطمینان رخداد مورد علاقه به سرور تضمین شود (شاید با یک احتمال مشخص). طبیعت ارتباط در شبکه‌های حسگر، غیرقابل پیش‌بینی و مستعد شکست است، حتی بیشتر از شبکه‌های معمولی بی‌سیم اقتضایی. بنابراین، فراهم کردن تکنیک‌های متحمل خطا برای اپلیکیشن‌های حسگر توزیع شده، ضروری است. مطالعات اخیر زیادی در این زمینه، رویکردهای بسیار مختلفی را برای اداره کردن موضوع تحمل خطا در لایه‌های مسیریابی، انتقال و/ یا کاربرد به کار می‌گیرند. در این مقاله، تکنیک‌های موجود متحمل خطا را برای پشتیبانی از اپلیکیشن‌های حسگر خلاصه کرده و آن‌ها را با هم مقایسه می‌نماییم. هم‌چنین چند جهت جالب را برای پژوهش‌های جدید بررسی می‌کنیم.

1- مقدمه

پیشرفت‌های مستمر در توان محاسباتی و مولفه‌های رادیویی به همراه کاهش هزینه‎ی پردازش و مولفه‌های حافظه به ازدیاد گره‌های حسگر کوچک (میکرو) منجر شده است (مثل گره‌هایMica  از Crossbow، Tmote Sky از Moteiv، گره‌های MKII از UCLA، SunSpot از Sun و غیره) که توانایی‌های محاسباتی، ارتباطی و سنجش را درون یک وسیله‌ی تک یکپارچه می‌کنند. شبکه‌های حسگر بی‌سیم، شبکه‌های خودسازمان‌دهی هستند که معمولا از تعداد زیادی از چنین وسایل سنجشی تشکیل می‌شوند که توانایی‌های پردازشی، ذخیره‌سازی و ارتباطی بسیار محدود و منبع انرژی متناهی دارند. اکنون شبکه‌های حسگر در حال نفوذ سریع در تنوعی از دامنه‌های کاربردی مانند هوانوردی، نظارت بر محیط، سنجش ساختاری، پزشکی از راه دور، اکتشاف فضا و دستور و کنترل هستند. گره‌های حسگر، با ارتباط بی‌سیم چندقدمه، ساخت سامانه‌های واکنشی را ممکن کرده‌اند که می‌توانند بر رخدادها/ پدیده‌های فیزیکی نظارت کرده و به آن‌ها واکنش نشان دهند. شبکه‌های حسگر علاوه بر محدودیت منابع، مستعد شکست نیز هستند [1- 4]. بنابراین، تحمل خطا به اندازه‌ی دیگر متریک‌های کارایی مانند بهره‌وری انرژی، تاخیر و دقت در پشتیبانی از اپلیکیشن‌های حسگر توزیع شده اهمیت دارد… 

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





sensor networks
fault management
fault detection

ثبت سفارش جدید