Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تشخیص نقص در شبکه های حسگر بی سیم: بررسی جامع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تشخیص نقص در شبکه های حسگر بی سیم: بررسی جامع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Communications Surveys & Tutorials
سال انتشار
2013
کد محصول
1011891
تعداد صفحات انگليسی
27
تعداد صفحات فارسی
67
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
3 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ممکن است گره­ های حسگرِ شبکه­ های حسگر بی­سیم در محیط­ های بدون ناظر و خشن قرار بگیرند. محیط نامناسب بر زیرساخت­ های نظارتی از جمله گره ­های حسگر و شبکه تاثیر می­گذارد. علاوه براین، نقص­ هایی که در گره ­ها بروز می­ کند و همچنین خطرهای محیطی باعث تغییر مکرر توپولوژی، قطع ارتباط، و تقسیم شبکه می­ شود. این موارد به نوبه خود شکنندگی توپولوژی شبکه را بیشتر می­ کنند. این اختلالات از اختلالاتی که در شبکه­ های بی­سیم معمولی وجود دارد رایج­تر هستند، بنابراین برای کشف رفتار مخرب در این شبکه­ ها به روش­ های کارامدی نیاز داریم. روش­ های قدیمی تشخیص نقص که برای سیستم­ های چند پردازنده ارائه شده ­اند مستقیماً در شبکه­ های حسگر بی­ سیم قابل استفاده نیستند زیرا الزامات و محدودیت­ های خاصی دارند. در این مقاله تحقیقاتی را که در مورد تشخیص خطا انجام شده ­اند بررسی می­کنیم، به ویژه مواردی که برای شبکه­ های حسگر بی­ سیم ارائه شده ­اند. ما در این مقاله قصد داریم با طبقه­ بندی روش­ های مختلف، قابلیت­ های این تکنولوژی را نشان دهیم. روش ­های تشخیص نقص بر اساس ماهیت آزمون­ ها، همبستگی بین داده­ های حسگر و ویژگی­ های گره ­های حسگر و شبکه تقسیم بندی می­ شوند.

-1مقدمه

پیشرفت سریع تکنولوژی، به ویژه سیستم ­های میکرو-الکترو-مکانیک، توسعه حسگرهای هوشمند را تسهیل کرده است (مانند Mica motes از Crossbow، Tmote Sky از Moteiv، گره­های MKII از UCLA و غیره). این پیشرفت­ ها اتصال گره­ های حسگر مستقل و ایجاد یک شبکه با محدوده نظارتی بزرگ­تر و ردیابی هدف را تسهیل می ­کند. گره­ های حسگر هوشمند انرژی کمی دارند و برای برقراری ارتباطات نزدیک به کار می­روند و از نظر حافظه و قدرت پردازش محدود هستند. می­ توانیم از تعداد زیادی از انواع حسگرها برای نظارت، تشخیص و گزارش رویدادهای حساس زمانی استفاده کنیم، تا حساسیت موقعیت قابل ارزیابی باشد و اقدامات لازم به موقع انجام شود. شبکه­ های حسگر بی­ سیم (WSNها) کاربردهای مهمی دارند مانند نظارت بر میدان جنگ، نظارت بر محیط زیست، سیستم­ های تشخیص نفوذ، نظارت بر زیرساخت­ های هوشمند و جمع آوری داده­ های علمی [1]… 

از طریق لینک زیر می توانید مقاله انگلیسی را به صورت رایگان دانلود فرمایید و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده نمایید.

 



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Fault diagnosis
Taxonomy
Taxonomy
Wireless sensor networks

ثبت سفارش جدید