Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " دامپزشكی " با موضوع " دما نگاری مادون قرمز در محصولات حیوانی: یک مرور کلی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
دما نگاری مادون قرمز در محصولات حیوانی: یک مرور کلی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Computers and Electronics in Agriculture
سال انتشار
2016
کد محصول
1011905
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
15
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

تکنولوژی دما نگاری مادون قرمز یک شیوه غیرتهاجمی است که برای نشان دادن تغییرات بیومتریک دمایی در متابولیسم ناشی از افزایش دمای بدن و تغییرات در جریان خون حیوان در پاسخ به شرایط محیطی یا فیزیولوژیکی استفاده شده است. بنابراین، این تکنولوژی میتواند ابزاری مفید و شاخص فشار کلی باشد و فرایندهای التهابی، درد و بیماری را نشان دهد. بنابراین، این مقاله قصد دارد تا استفاده از این تکنولوژی در فراورده های حیوانی را مرور کند، که به جنبه های گرما و فشار فیزیولوژیکی، متابولیسم، تغذیه، فرایندهای التهابی، بیماریها، شناسایی انگل خارجی و تولید مثل می پردازد.

1-مقدمه

شیوه های غیرتهاجمی اخیرا معمولا برای ارزیابی پارامترهای فیزیولوژیکی و متابولیکی در تولید حیوانات استفاده میشوند (مجموعه خون، دمای مقعد، تنفس و اندازه گیری ضربان قلب) (استوارت و همکاران 2008). چنین روشهای غیرتهاجمی  بخاطر واکنش های اضطراب زای ناشی از خود می توانند نتایج غیرقابل اعتمادی را حاصل اورند، بنابراین تفسیر نتایج را دشوار می سازد. این روشهای غیرتهاجمی نیازمند زمان و منابع قابل توجه برای تعیین پارامتر ها هستند....

Abstract

Infrared thermography technology is a noninvasive method that has been used to indicate thermal biometric changes in animal metabolism resulting from increased body temperature and changes in blood flow in response to environmental or physiological conditions. Thus, this technology can be a useful tool and general stress indicator as well as indicate inflammatory processes, pain and disease. Therefore, this manuscript aims to review the use of this technology in animal production, addressing aspects of heat and physiological stress, metabolism, nutrition, inflammatory processes, diseases, ectoparasite detection and reproduction 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله دامپزشكی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده دامپزشكی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Infrared thermography technology

ثبت سفارش جدید