Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " سازگاری در تغییر سازمانی: آیا هر کارمند ارزش رهبری مشارکتی دارد؟ یک پژوهش تجربی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سازگاری در تغییر سازمانی: آیا هر کارمند ارزش رهبری مشارکتی دارد؟ یک پژوهش تجربی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Scandinavian Journal of Management
سال انتشار
2018
کد محصول
1011923
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
24
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
628 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اگر چه رهبری به طور کلی یک اهرم مهم برای افزایش تعهد در طول فرایند تغییر سازمانی است، اما تحقیقات تجربی هنوز برای بسیاری از سازوکارهای اساسی تغییر سازمانی کامل نشده است. در این مقاله مطرح می کنیم که رهبری مشارکتی بر تعهد عاطفی به تغییر، به جهت گیری کارکنان نسبت به رهبری بستگی دارد. در این مطالعه تجربی در دو سازمان پلیس،  شواهدی پیدا کردیم که نشان داد  جهت گیری کارکنان به سوی رهبری یک متغیر مفید تعاملی است رهبری مشارکتی، تعهد عاطفی را برای تغییر دادن افراد با جهت گیری سلطه گرانه کاهش می دهد.  در مقابل، رهبری مشارکتی تعهد عاطفی را برای تغییر کارکنانی که جهت گیری بالایی در جهت پیروی از رهبری دارند، افزایش می دهد. در نهایت مفاهیم تئوری و کاربردی مورد بحث  قرار گرفته اند.

1--مقدمه  

مقاله حاضر تاثیر مدیریت مشارکتی بر تعهد موثر برای دو ادغام در سازمان­ های پلیسی را تحلیل می­کند. این ادغام­ ها پس از تجدیدنظر پلیس بلژیک در سال 2001 اولین دگرگونی سازمانی نسبتا زیاد بوده ­اند (لمنز، 2011)، و همانطور که به عنوان سرآمد موضوعات در نظر گرفته شده ­اند، بطور انتقادی توسط کل پلیس بلژیک نیز دنبال شده ­اند. بدلیل تقاعد دوران افزایش دهنده زاد و ولد، پشتیبانی نیروهای محلی پلیس در نیروی فعلی آنها، و همکاری مالی شهرداری بلژیک با میانگین 07/17 درصد در سال 2017 و با ثابت بودن سایر شرایط افزایش خواهد یافت (ون هدگم، 2012). در نتیجه، بسیاری از نیروهای پلیس ادغام ها را برای کاهش هزینه­ های کاربردی در نظر می­گیرند. آنها قصد دارند عملکرد کارکنانی همچون منابع انسانی و مالی را کامل کنند و همکاری مشترک در اقتصادهای شاخص برای عملکردهای اولیه ­ای همچون نفوذ، کنترل و اداره پلیس نزدیک و بررسی جرم را بوجود آوردند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید