Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
841,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " مروری بر گلیکولیز و سرطان " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر گلیکولیز و سرطان
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of Cancer Education
سال انتشار
2013
کد محصول
1011943
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
841,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
95 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

گلیکولیز، روشی کلی در سلول های زنده می باشد. روش کامل گلیکولیز، در سال 1940 توضیح داده شد . به این روش اغلب به احترام دو زیست شناش که تاثیری عمده بر روی دانش گلیکولیز داشتند، به عنوان روش Embden-Meyer-hof اشاره می شود. هدف این پژوهش، بررسی متون علمی منتشر شده در مورد گلیکولیز و رابطه ی با سرطان بود. برای این بررسی، اساسا از کتب درسی و مجلات الکترونیکی بیوشیمی به روز رسانی شده اتخاذ گردید. برای جمع آوری نشریات، پایگاه داده ای Cochrane و PubMed بررسی های سیستماتیک مورد استفاده قرار گرفتند. برخی منابع مرتبط دیگر، از پایگاه داده ای شخصی مقالات در مورد گلیکولیز و سرطان گردآوری شدند. چندین بازدار گلیکولیتیکی در حال حاضر د رمرحله ی توسعه ی پیش کلینیکی و کلینیکی هستند. بازداری گلیکولیز در سلول های سرطانی، استراتژی جدیدی برای غلبه بر مقاومت داروئی مرتبط با نقص تنفسی میتوکندریا و هیپوکسیا می باشد. این مقاله ، موضوع مهمی است که باید مورد توجه پژوهشگران سرطان شناسی و افرادی قرار بگیرد که به درمان سرطان می پردازند.

1-مقدمه

گلیکولیز، در تمام سلول های بدن روی می دهد. آنزیم های این روش در بخش سیتوسومال سلول حاضر هستند. گلیکولیز در غیاب اکسیژن (بی هوازی) یا در حضور اکسیژن (هوازی) روی می دهد. لاکتات، تولید نهایی تحت شرایط بی هوازی می باشد. در شرایط هوازی، پیرووات تشکیل می شود، که سپس به CO2 و H2O تبدیل می شود (1). گلیکولیز، روش اصلی برای سنتز ATP در بافت های فاقد میتوکندریا می باشد، برای مثال، erythrocytes،  قرینه و لنز. گلیکولیز، برای مغز بسیار اساسی است که وابسته به گلوکز برای انرژی می باشد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Glycolysis
Cancer
Research study

ثبت سفارش جدید