Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سیستم های PV خانگی متصل به شبکه: بررسی عملکرد فنی، اثرات و امکان سنجی اقتصادی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سیستم های PV خانگی متصل به شبکه: بررسی عملکرد فنی، اثرات و امکان سنجی اقتصادی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Renewable and Sustainable Energy Reviews
سال انتشار
2017
کد محصول
1011948
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
22
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 به دلیل کاهش هزینه های PV و ایجاد مقررات دولتی که از استفاده از انرژی های تجدید پذیر حمایت می کنند، استفاده از سیستم های PV متصل به شبکه بر روی سقف خانه های مسکونی از 6 سال گذشته در فلسطین گسترش یافته است. همچنین تعدادی از مدارس، ساختمان های شهرداری و شرکت های خصوصی چنین سیستم های PV را ساخته اند. سه سیستم PV خانه که از سه سال پیش مورد استفاده قرار گرفته اند، برای ارزیابی فنی و اقتصادی انتخاب شدند. هر یک از این PVها دارای توان نامی 5 کیلو وات هستند. تجزیه و تحلیل اندازه گیری این سیستم ها برای دو سال عملیات، عملکرد متوسط ​​روزانه 4.81 کیلووات ساعت / کیلووات ساعت را مطابق با عملکرد سالیانه 1756 کیلووات ساعت بر کیلو وات نشان داده است. نتایج تجزیه و تحلیل های اقتصادی تشویق به استفاده از چنین سیستم خانه های PV را تشدید می کند. از زمان بازپرداخت چنین سیستمی 4.9 سال، هزینه تولید کیلووات ساعت 0.43 NIS (0.115 دلار آمریکا) و نرخ بازگشت داخلی 25٪ می باشند. علاوه بر این نتایج، این مقاله همچنین اثرات سیستم خانه های PV بر روی شبکه برق در کاهش تلفات، افزایش سطح ولتاژ و کاهش ضریب توان را نشان داده است. این مقاله همچنین اثرات سیستم های PV بر روی محیط زیست و یک روش پشتیبانی شبیه سازی برای بهبود تولید سالانه انرژی چنین سیستم های PV را بدون هیچ هزینه ای ارائه می دهد.

-1مقدمه

فلسطین فاقد تمام منابع انرژی مرسوم است، تقریبا تمام نیازهای انرژی خود را در تمام مشتقات نفتی (بنزین، دیزل، سوخت سنگین، نفت سفید)، گاز طبیعی و برق از اسرائیل وارد می کند. قیمت واحد پولی برای هر یک از مشتقات نفتی و انرژی الکتریکی kWh در مقایسه با قیمت در همه کشورهای همسایه بسیار زیاد است. قیمت های بالای انرژی نشان دهنده بار قابل توجهی برای زندگی مردم فلسطین است و توسعه بخش های مختلف را تحت تاثیرات منفی قرار می دهد. بر اساس گزارش اداره برق فلسطین (PEA)، اکثر انرژی الکتریکی وارداتی (حدود 75 درصد) به بخش مسکونی می رسد و 25 درصد باقی مانده به بخش های دیگر می رود، که نشان دهنده ضعف بخش صنعت است. تنها منبع انرژی امن و قابل اعتماد در فلسطین (به دلیل پتانسیل بالقوه، قابلیت اطمینان و کنترل آن توسط اسرائیل) انرژی خورشیدی است. از سوی دیگر، قیمت ماژول های PV به سرعت از 10 $ /Wp (در سال 1982) به 0.5 $ /Wp (در سال 2016) کاهش یافته است. بر این اساس، تقاضای بازار برای ماژول های PV در سطح جهانی بسیار افزایش یافته است… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Grid connected PV home systems
Effects of connecting PV systems with the electric grid

ثبت سفارش جدید