Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " تعیین مکان و اندازه همزمان DGها و خازن های موازی در سیستم های توزیع با استفاده از الگوریتم IMDE " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تعیین مکان و اندازه همزمان DGها و خازن های موازی در سیستم های توزیع با استفاده از الگوریتم IMDE
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier,International Journal of Electrical Power & Energy Systems
سال انتشار
2016
کد محصول
1011954
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
19
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مقاله یک الگوریتم بهینه سازی جدید به نام الگوریتم تکامل تفاضلی با جهش تقاطعی (IMDE) برای تعیین همزمان موقعیت و اندازه DGها و خازن ها در شبکه های توزیع ارائه می کند. تابع هدف به گونه ای درنظر گرفته می شود که تلفات توان و هزینه های تلفات را کاهش دهد، در صورتی که ولتاژ باس و جریان خط در محدوده هایشان باقی بمانند. نتایج شبیه سازی با سیستم های توزیع استاندارد IEEE 33-bus و 69 bus، بهره وری و کارایی عالی روش پیشنهادی را در مقایسه با سایر الگوریتم ها نشان می دهد.

-1مقدمه

افزایش تعداد مصرف کننده ها و چگونگی تامین بارها، چالش های بسیار مهم در سیستم قدرت هستند. از آنجاکه هزینه ساخت یا بروز کردن خطوط انتقال و شبکه های توزیع بسیار بالا است، استفاده مناسب از DGهای کم هزینه، یک راه حل برای حذف یا به تاخیر انداختن چنین سرمایه گذاری هایی بوده است [1].

علاوه بر این، در میان بخش های مختلف سیستم قدرت، شبکه توزیع به دلیل سطح ولتاژ پایینش و دارا بودن سطح جریان بالا بزرگترین سهم در تلفات توان را دارد [1]. در این خصوص، نشان داده شده است که یکی از راه حل های اقتصادی و موثرترین روش از نظر هزینه برای حل این مشکل، استفاده از منابع DG است[2]. بنابراین عملکرد بهینه و برنامه ریزی شبکه های توزیع با در نظر گرفتن نامعینی های سیستم قدرت به ویژه در شبکه های توزیع هوشمند امروزی نیز بسیار بااهمیت هستند. مراجع [3] تا [6] بر اهمیت ذخیره انرژی در ترکیب با تولیدات پراکنده برای دستیابی به این اهداف تاکید می کنند… 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



DG
Capacitor
Distribution systems
IMDE algorithm

ثبت سفارش جدید