Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,083,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بررسی قابلیت اطمینان پست های فشارقوی مجهز به محدودساز جریان خطا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بررسی قابلیت اطمینان پست های فشارقوی مجهز به محدودساز جریان خطا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on Power Delivery
سال انتشار
2012
کد محصول
1011955
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
25
قیمت بر حسب ریال
1,083,500
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 استفاده از تکنولوژی­ های محدودساز جریان خطا FCLبرای محدودسازی سطح اتصال کوتاه سیستم­ های قدرت به هم پیوسته دارای اهمیت خاصی می­ باشد. FCL ها به برنامه­ ریزان سیستم اجازه می ­دهند که پیکربندی­ های قابل اطمینان و نسبتاً مقرون به صرفه جدیدی را برای پست برق ایجاد نموده و همچنین امکان ارائه راه حلی سریع، مقرون به صرفه و امیدوارکننده برای جریان خطا در مسائل عملکردی در پست­ های موجود را نیز فراهم می سازند. در این مقاله، قابلیت اطمینان ساختار پست به همراه عملکرد FCL ارزیابی شده و همچنین تأثیرات FCL بر شاخص­های قابلیت اطمینان پست به طور عددی مورد بررسی قرار می گیرد. به منطور توضیح روش پیشنهادی، دو مطالعه موردی با و بدون FCL مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و با یکدیگر مقایسه می­ گردند. اگرچه مباحث مطرح شده در اینجا برای مدل سازی قابلیت اطمینان تمام ساختارها قابل اعمال هستند، اما پنج پیکربندی رایج پست در این مقاله در نظر گرفته می­ شوند که عبارتند از: 1) یک باس و یک بریکر؛ 2) دو باس و یک بریکر؛ 3) باس حلقوی؛ 4) یک و نیم بریکر؛ و 5) دو باس و دو بریکر. مطالعات عددی نشان می دهند که استفاده از FCL و در عین حال حفظ انعطاف­ پذیری حداکثری پست ممکن است بواسطه نقص ­های احتمالی FCL ها موجب بدتر شدن شاخص ­های قابلیت اطمینان پست گردد.

1-مقدمه
 رشد پیوسته تقاضای برق، به طور خاص در کشورهای توسعه یافته، گسترش امکانات تولید، انتقال و توزیع برق را اجتناب ­ناپذیر می ­نماید. همچنین مسئله پایداری یا قابلیت اطمینان و یا هر دوی آنها منجر به عملکرد به هم پیوسته شبکه ­های مجاور می­ شود، که این امر نیز به توسیع ابعاد سیستم­ های قدرت می ­انجامد.

 بدین منظور، امپدانس تونن پست ­های انتقال به طور فزاینده ای افت کرده و در نتیجه سطوح اتصال کوتاه تشدید می­ گردد. این شرایط، دستگاه سیستم قدرت را تحت جریان ­های خطای بزرگتر و قوی­تر و همچنین تنش­های گرمایی و الکترومغناطیسی نسبتاً غیر قابل تحملی قرار می­ دهد ]1[

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


ثبت سفارش جدید