Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,397,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " تنظیم دارویی خودخواری: پتانسیل درمانی و موانع موجود " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تنظیم دارویی خودخواری: پتانسیل درمانی و موانع موجود
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Nature Reviews Drug Discovery
سال انتشار
2017
کد محصول
1011970
تعداد صفحات انگليسی
25
تعداد صفحات فارسی
51
قیمت بر حسب ریال
1,397,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

خودخواری، عامل اصلی حفظ هومئوستاز موجودات زنده در شرایط فیزیولوژیکی و آسیب­ شناختی است. بر این اساس، تغییرات صورت گرفته در خودخواری منجر به شرایط متعارضی مانند بی­ نظمی­های قلبی، تخریب سیستم عصبی و سرطان می­شوند. در تمامی دهه گذشته، خودخواری برای توسعه درمان­ های جدید بسیار مورد توجه بوده است. بااین­ وجود، این تلاش ­ها هنوز به مداخلات بالینی معتبری منجر نشده است. در این مقاله مروری، ما پتانسیل درمانی تنظیم­ کننده ­های خودخواری را مورد بحث قرار می­ دهیم، درباره موانعی که توسعه آنها را محدود می­کند صحبت می ­کنیم و استراتژی­ هایی را پیشنهاد می ­دهیم که به کمک آنها بتوان پتانسیل درمانی کامل تنظیمات خودخواری را در وضعیت بالینی به کار گرفت.

1-مقدمه

خودخواری یک مکانیسم بسیار پایسته است که در آن، سلول­ های یوکاریوتی مواد سیتوپلاسمی قابل پخش یا مواد دارای خطر بالقوه را به لیزوزوم­ ها می ­فرستند تا در آنجا تخریب شوند [1]. تا کنون سه روش اصلی انتقال بسترهای خودخوار به لیزوزوم­ها مشخصه­ یابی شده است: میکرواتوفاژی، خودخواری به واسطه شاپرون (CMA)، ماکرواتوفاژی.

میکرواتوفاژی، بر اساس جذب مستقیم ماده سیتوپلاسمی از طریق فرورفتگی غشای لیزوزوم عمل می­کند [2]. CMA شامل جابه­جایی وابسته به پروتئین غشای وابسته به لیزوزوم 2 (LAMP2) در بسترهای خودخواری است که از طریق غشای لیزوزومی به شاپرون­های سیتوزولی خانواده پروتئین شوک گرمایی متصل شده­ اند [3]. ماکرواتوفاژی، شامل وزیکول­های دارای غشای دوگانه تخصصی است که به اتوفاگوزوم معروف هستند و به تدریج محموله فاژی را مصادره کرده و (پس از بسته شدن)، محموله را از طریق ترکیب غشا، به لیزوزوم­ها می ­فرستند [1]. اندامکی که بر اساس ترکیب یک اتوفاگوزوم و یک لیزوزوم شکل می­ گیرد، معمولاً اتولیزوزوم نامیده می­ شود [1]. ماکرواتوفاژی، با اختلاف زیاد بهترین شکل مشخصه ­یابی شده خودخواری است. به این دلیل در سراسر این مقاله، کلمه خودخواری به جای ماکرواتوفاژی به کار گرفته می­ شود مگر اینکه حالت دیگری دقیقاً مشخص شود...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



autophagy

ثبت سفارش جدید