Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " بهینه سازی شبیه سازی مراکز اورژانس کویت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهینه سازی شبیه سازی مراکز اورژانس کویت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Elsevier,European journal of operational research
سال انتشار
2009
کد محصول
1011973
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
716 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این مقاله، مبحث شبیه سازی را همراه با بهینه سازی طراحی ابزار پشتیبان تصمیم در اورژانس بیمارستان های دولتی کویت مورد بررسی قرار می دهد. بیمارستان، مجموعه ای از خدمات را به بیماران مختلف  ارائه می دهد. ما روشی طراحی کردیم که از شبیه سازی سیستم به همراه بهینه سازی به منظور تعیین تعداد بهینه پزشکان، تکنسین های آزمایشگاه و پرستاران مورد نیاز برای افزایش بازده بیمار و کاهش زمان انتظار در سیستمی که با محدودیت های بودجه ای مواجه است، بهره می گیرد. هدف اصلی ابزار پشتیبان تصمیم، ارزیابی اثر سطوح مختلف کارمندان بر اثربخشی خدمات است. نتایج تجربی نشان می دهد که مدل شبیه سازی بهینه با بهره گیری از منابع بیمارستانی موجود قادر به مکان یابی مناسب کارکنان است و باعث افزایش 28% توان بیمار و کاهش 40% زمان انتظار بیماران می شود.

-1مقدمه

ازدحام  سیستم های مراکز درمانی بدلیل تقاضای بالای خدمات، هزینه بالا، محدودیت بودجه و منابع درمانی، چالش جدیدی برای مدیران و تصمیم گیرندگان است. در نتیجه، تصمیم گیرندگان باید بطور پیوسته کارائی و اثربخشی سیستم های مراقبتی موجود را مطالعه کنند و بتوانند خروجی هر تغییر سیستم را ارزیابی کنند. در این مقاله، از تکنیک های شبیه سازی و بهینه سازی برای شناسایی مشکلات مدیریتی در سیستم پیچیده درمان استفاده می شود. مدیران سیستم درمان با وجود محدودیت بودجه باید از منابع در دسترس بیشترین استفاده را ببرند. به این منظور، مدیران باید از سیستم های کارمدتری استفاده کنند که هزینه ارائه خدمات درمانی را کاهش می دهد. علاوه بر این، بدلیل مقررات دولت که برای مراکز درمان دولتی وضع شده است، این سیستم باید خدمات مراقبتی با کیفیتی را در اسرع وقت ارائه دهند. ضمن اینکه با کاهش زمان انتظار بیماران، میزان رضایت آن ها افزایش می یابد. گرچه این مساله خلاف محدودیت های اثربخشی از دید مدیران است اما در طراحی سیستم های درمانی حائز اهمیت است…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Health services
Stochastic optimization
Simulation
Decision support system

ثبت سفارش جدید