Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی صنايع " با موضوع " تاثیر نگهداری پیشگیرانه بر سطح خدمت سیستم های تولید چند مرحله ای با خرابی ماشین ها " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تاثیر نگهداری پیشگیرانه بر سطح خدمت سیستم های تولید چند مرحله ای با خرابی ماشین ها
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IFAC-PapersOnLine
سال انتشار
2016
کد محصول
1011982
تعداد صفحات انگليسی
6
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در سیستم های تولیدی، نگهداری پیشگیرانه نقشی بنیادین در حفظ و بهبود شرایط عملیاتی ماشین ها و کیفیت محصول خروجی ایفا می کند. البته، خط مشی های نگهداری پیشگیرانه بر زمان تولیدی در دسترس سیستم تاثیر می گذارد. این امر تاثیر مستقیمی روی زمان تکمیل مجموعه قطعات و تاریخ های تحویل سفارشات مشتری دارد. بنابراین، انتخاب سیاست های نگهداری پیشگیرانه باید همزمان با لحاظ کردن شرایط واقعی ماشین ها و تاثیر این سیاست ها بر سطح خدمت سیسستم باشد. هدف این مقاله ارائه یک رویکرد تحلیلی برای تحلیل تاثیر نگهداری پیشگیرانه روی سطح خدمت سیستم های تولیدی با ویژگی ماشین های خراب شونده (خرابی ای که منجر به توقف دستگاه نشود) است. وضعیت خرابی واقعی ماشین های مهم، از اطلاعات بررسی شرایط جمع آوری شده بوسیله شبکه  های حسگر جمع آوری شده است. نتایج حاصل از کاربرد این روش در موارد واقعی صنعتی در صنعت هوایی نشان میدهد که تصمیمات درباره سیاست های نگهداری بهینه بستگی به هر دوی وضعیت ماشین ها و زمان هدف تکمیل مجموعه قطعات دارد و بنابراین این تحقیق راه را برای سیاست های نگهداری جدید مبتنی بر سطح خدمت هموار می سازد. 

-1مقدمه

سیستم های تولیدی چندمرحله ای شامل ماشین های فراوری ، جابجایی مواد و دیگر تجهیزاتی هستند که می تواند بتدریج تنزل یافته و در هنگام عملیات در معرض خرابی می باشند. بنابراین، تولیدکنندگان نیاز به برنامه ریزی و انجام نگهداری منابع حیاتی به منظور پرهیز از تولید در شرایط خرابی های بحرانی همزمان با اطمینان از دسترسی مطلوب منابع دارند (داس و همکاران، 2007). برنامه ریزی نگهداری اثربخش یکی از فعالیت های ضروری در سیستم های تولیدی پیشرفته است نی و جین (2012). در واقع، یک برنامه ریزی تولید و نگهداری قوی نقشی اساسی در براوردن نیاز های مشتری کلیدی مانند تاریخ های تکمیل تولید و کیفیت محصول ایفا می کند. بنابراین، برنامه ریزی و تصمیم گیری در سیستم های تولیدی پیچیده باید توسط ابزار های مهندسی سیستم های تولیدی پیشرفته حمایت شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی صنايع در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی صنايع در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Manufacturing systems
Performance evaluation
Preventive Maintenance

ثبت سفارش جدید