Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " تحلیل مقایسه‌ای الگوریتم‌های رتبه‌بندی صفحات وب " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
تحلیل مقایسه‌ای الگوریتم‌های رتبه‌بندی صفحات وب
نویسنده/ناشر/نام مجله :
International Journal on Computer Science and Engineering
سال انتشار
2010
کد محصول
1012001
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
21
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
642 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

وب به طور روزانه در حال استفاده است و به طور کلی افراد برای وب‌گردی به موتورهای جست‌وجو وابسته هستند. در چنین سناریویی، وظیفه‌ی فراهم‌کننده‌ی سرویس است که در مقابل پرس‌وجوی انجام شده در موتور جست‌وجو، اطلاعات مناسب، مرتبط و باکیفیت را برای کاربر اینترنت تامین نماید. فراهم کردن اطلاعات مناسب، مرتبط و باکیفیت برای کاربر اینترنت با استفاده از محتوای صفحات وب و ابرپیوند بین صفحات، چالشی برای فراهم‌کننده‌ی سرویس است. این مقاله جهت پیدا کردن مزایا و محدودیت‌های الگوریتم‌های رتبه‌بندی صفحات وب، به تحلیل و مقایسه‌ی آن‌ها مبتنی بر پارامترهای مختلف می‌پردازد. برای یافتن نقاط قوت نسبی و محدودیت‌های الگوریتم‌های مختلف رتبه‌بندی صفحات وب، یک مطالعه‌ی مقایسه‌ای بر اساس تحلیل این الگوریتم‌ها انجام می‌شود تا دامنه‌ی پژوهش بیشتر در الگوریتم‌های رتبه‌بندی صفحات وب مشخص گردد.

1-مقدمه

با افزایش روزانه‌ی حجم اطلاعات روی اینترنت، فراهم کردن اطلاعات مناسب و مرتبط برای کاربر اینترنت چالشی برای صاحب وب سایت است. شکل 1 [2] بیانگر کار یک موتور جست‌وجوی فیزیکی است که گراف جریان را برای یک پرس‌وجوی جست‌وجو شده توسط یک کاربر وب نشان می‌دهد.

رتبه‌بندی کارآمد کلمات پرس‌وجو نقش مهمی در جست‌وجوی کارای کلمات پرس‌وجو دارد. چالش‌های مختلفی در ارتباط با رتبه‌بندی صفحات وب وجود دارند. به عنوان مثال برخی از صفحات وب تنها برای جهت‌یابی ایجاد می‌شوند و برخی کیفیت خودتوصیف‌گری را ندارند. در ادبیات چندین الگوریتم برای رتبه‌بندی صفحات وب ارائه شده‌اند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Web Page Ranking

ثبت سفارش جدید