Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " روش توالی یابی نسل جدید جهت تشخیص مولکولی دیستروفی عضلانی دوشن، شناسایی یک جهش جدید " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
روش توالی یابی نسل جدید جهت تشخیص مولکولی دیستروفی عضلانی دوشن، شناسایی یک جهش جدید
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Gene
سال انتشار
2017
کد محصول
1012031
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
8
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
805 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

دیستروفی عضلانی دوشن (DMD؛ MIM 310200) یکی از رایج ترین و  نوع شدید دیستروفی عضلانی ارثی است. این بیماری در اثر جهش در ژن دیستروفین ایجاد می شود. ژن دیستروفین با دیستروفی عضلانی دوشن و بکر با اتصال X در ارتباط است. این بیماری تقریبا به طور انحصاری در مردان رخ می دهد. علایم بالینی ضعف عضلانی معمولا در دوران کودکی شروع می­شود. علائم اصلی این اختلال ضعف تدریج عضلانی است. بیماران مبتلا به این بیماری در ایستادن و راه رفتن ناتوان هستند. مرگ معمولا به علت عفونت های تنفسی و یا کاردیومیوپاتی ایجاد می­شود. در این مقاله، یک جهش نامعقول جدید گزارش می شود که باعث ایجاد کدون توقف غیر طبیعی در ژن دیستروفین می شود. این جهش با استفاده از روش (NGS) توالی یابی نسل جدید تشخیص داده شد. موضوع تحقیق، یک مرد 17 ساله مبتلا به دیستروفی عضلانی است که به داشتن DMD مشکوک است. او به مرکز ژنتیک پزشکی حکیم نیشابور، ایران ارجاع داده شد.

1-مقدمه

میوپاتی یک گروه از بیماری های عضلانی است که اغلب بر ضعف عضلانی پروگزیمال تاثیر می­گذارد. دیستروفی عضلانی یک گروه از ویژگی­های ارثی است که توسط ضعف عضلانی پیشرونده و آتروفی (پورتنی LG، 2000) مشخص می شود. دیستروفی عضلانی دوشن و بکر شایع ترین نوع از دیستروفی هستند. DMD از رایج ترین و شدیدترین نوع دیستروفی عضلانی (نواک و دیویس، 2004) است...

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Duchenne Muscular Dystrophy
Molecular Diagnosis
Next Generation Sequencing

ثبت سفارش جدید