Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی فناوری اطلاعات " با موضوع " نحوه استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش نمایانی وب‌سایت " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
نحوه استفاده از تکنیک‌های بهینه‌سازی موتور جستجو برای افزایش نمایانی وب‌سایت
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Transactions on professional communication
سال انتشار
2013
کد محصول
1012041
تعداد صفحات انگليسی
17
تعداد صفحات فارسی
35
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
876 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

این آموزش به دو پرسش کلی پاسخ می‌دهد: 1) چه چیزی در رتبه‌بندی موتورهای جستجو کمک می‌کند؟ و 2) سازنده‌های محتواهای وب و وب‌مسترها چه کاری می‌توانند انجام دهند تا یافتن محتوا و سایت آن‌ها توسط مخاطبان با استفاده از موتورهای جستجو ساده‌تر شود؟. مفاهیم کلیدی: رتبه‌بندی‌ موتورهای جستجو توسط سه کلاس از شرکت‌کنندگان شکل می‌گیرد: شرکت‌های موتور‌های جستجوگر و برنامه‌نویسان، متخصصان حوزه بهینه‌سازی موتور جستجو و کاربران موتور جستجو، اسامی این سه کلاس هستند. درس‌های کلیدی: با اعمال سه درس کلیدی ارتباط‌برقرار‌کننده‌های حرفه‌ای می‌توانند یافتن محتوای وب را برای مخاطب از طریق موتورهای جستجو آسان‌تر کنند و بدین منظور: 1) در هنگام تجزیه و تحلیل کلمات‌کلیدی، وب‌سایت‌های رقبا و مخاطبان محتوای وب‌سایت خود را در نظر بگیرید. 2) کلمات‌کلیدی را درون متن وب خود وارد کنید تا در صفحات نتایج موتور جستجو ظاهر شوند و 3) محتوای وب و وب‌سایت خود را با سایر سازندگان محتوای وب مرتبط سازید. پیامدها: از آنجایی که بهینه‌سازی موفقیت‌آمیز موتورهای جستجو نیاز به زمان زیادی دارد، ارتباط‌برقرار‌کننده‌های حرفه‌ای باید به طور تدریجی درس‌هایی که به ترتیب در این آموزش ارائه شده است را اعمال کنند و بایستی با الگوریتم‌های رتبه‌بندی  که مرتبا در حال تغییر هستند خود را بروز نگه دارند و همچنین باید در شیوه‌های درحال تغییر متخصصین بهینه‌سازی جستجو نیز مشارکت داشته باشند.

1-مقدمه

اکثر متخصصان و محققان ارتباطات حرفه‌ای می‌توانند به برخی از محتواها در وب که خود نویسنده آن‌ها هستند اشاره کنند مانند وب سایت‌هایی که کارفرمایان یا مشتریان خود، یا سایت‌هایی که برای منافع حرفه‌ای، شخصی یا ارتباطی ایجاد شده‌اند. به عنوان یک آزمایش ساده، ممکن است آن‌ها سعی کنند که محتوای خود را با استفاده از یک موتور جستجوی عمومی وب پیدا کنند. به احتمال زیاد، اگر آن‌ها بتوانند یک کوئری جستجو با کلماتی که با دقت انتخاب شده‌اند را با یادآوری ویژگی‌های بسیار خاصی از محتوا را تشکیل دهند، مانند عنوان آن، عبارات کلیدی متمایز آن، نام وب‌سایت یا سازمانی که متعلق به آن هستند و به همین ترتیب جلو بروند، احتمال موفقیت آن‌ها برای یافتن نتیجه مد نظدر در صفحه اول نتایج جستجو بسیار بالا خواهد بود. از سوی دیگر، اگر آنها از شخص دیگری بخواهند محتوا را پیدا کند، شخصی که این محتوا را از پیش نمی‌شناسد، که دقیقا شرایطی است که در این مقاله ما دنبال محتوایی درون وب هستیم، احتمال موفقیت آن‌ها به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. البته این محتوا ممکن است در نهایت پس از تلاش‌های متعدد برای کوئری‌های جستجو مختلف و پیمایش بسیاری از صفحات نتایج جستجو یافت شود... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.



این مقاله ترجمه شده مهندسی فناوری اطلاعات در زمینه کلمات کلیدی زیر است:





Power quality
Power harmonic filters
Sensitivity analysis
Inverters

ثبت سفارش جدید