Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
764,500

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " آپ امپ CMOS با رنج دینامیکی بالا و نیز ساختار خروجی با اغتشاش کم " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آپ امپ CMOS با رنج دینامیکی بالا و نیز ساختار خروجی با اغتشاش کم
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE Journal of Solid-State Circuits
سال انتشار
1987
کد محصول
1012044
تعداد صفحات انگليسی
4
تعداد صفحات فارسی
10
قیمت بر حسب ریال
764,500
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

یک آپ امپ CMOS با رنج دینامیکی بالا و نیز ساختار خروجی جدید طراحی شده است. به‌منظور دست‌یابی به رنج دینامیکی بالا، یک ساختار ورودی ریل به ریل طراحی شده است. با طبقه خروجی جدید، آپ امپ دارای  ساختار متقارن کاملی نیز می‌باشد. در نتیجه، اغتشاش هارمونیکی کل، به خصوص اغتشاش هارمونیک دوم، برای آپ امپ  به حداقل رسیده است. علاوه بر این، این ساختار امکان جبران سازی صفر نیم‌صفحه راست (در مختصات موهومی) را که معمولاً در تقویت‌کننده‌های دوطبقه میلر مشاهده می‌شود، فراهم می‌آورد.

1-مقدمه

برای پیاده‌سازی سیستم‌های پزشکی قابل کاشت، آمپ امپ های توان پایین با رنج دینامیکی بالا، بلوک‌های ساخت لازم‌الاجرایی می‌باشند. به‌منظور دست‌یابی به مشخصه‌های رنج دینامیکی، یک تقویت‌کننده رسانایی متقابل از نوع عملیاتی میلر (OTA میلر) با ساختار ورودی ریل به ریل و ساختار خروجی جدید طراحی شده است. (شکل 1 را مشاهده کنید). ساختار ورودی درست شبیه ساختار ورودی ریل به ریل دوقطبی مرسوم [1] است به‌استثنای اینکه جریان‌های دو جفت تفاضلی در ورودی بازتاب‌های جریان یعنی M4(M5) و M14(M7)  به هم پیوسته‌اند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


CMOS Op Amp

ثبت سفارش جدید