Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
968,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " مروری بر روند طراحی ژنراتور آهنربای دائم شار متقاطع " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
مروری بر روند طراحی ژنراتور آهنربای دائم شار متقاطع
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Iranian Journal of Electrical & Electronic Engineering
سال انتشار
2016
کد محصول
1012046
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
28
قیمت بر حسب ریال
968,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
4 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

اخیرا، با توجه به شایستگی­ های منحصر به فرد ژنراتورهای آهنربای دائم شار متقاطع (TFPMGs)، پیشنهاداتی مبنی بر استفاده از این ژنراتورها در توربین­ های بادی سرعت متغیر با راه ­اندازی مستقیم مطرح شده است. به طور كلي، كيفيت توان خروجي اين سيستم­ها (به دليل حذف چرخ دنده­ها) نسبت به سيستم ­هاي سرعت ثابت چند مرحله ­اي پایین­تر است؛ بنابراین طراحي اين نوع ژنراتورها باید در شرایط ریپل پایین و پایین­ترین دامنه از هارمونيك ­هاي مضر و گشتاور دندانه ­ای كه يكي از مهمترین پارامترها در افزایش کیفیت توان خروجی ژنراتور است، صورت گیرد. هدف از این مقاله معرفی یک روش طراحی ساده و بهینه سازی TFPMG توان بالاست که در سیستم توربین بادی با راه اندازی مستقیم و محور عمودی با کمترین دامنه ممکن از گشتاور دندانه ­ای و بالاترین ضریب توان، بازده ی و چگالی توان کاربرد دارد. به منظور استخراج مقادیر خروجی ژنراتور و تحلیل حساسیت طراحی و بهینه­ سازی از مدل اجزای محدود سه بعدی استفاده شده است. دقت این روش بالاست و ضمن ارائه بینش بهتری از عملکرد ژنراتور، نیروی ضدمحرکه الکتریکی، گشتاور دندانه­ ای، چگالی شار و FFT این TFPMG را به دست می­دهد. این مطالعه می تواند به طراحان در طراحی این موتورها کمک کند.

1- مقدمه

طی دو دهه گذشته، استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر به خصوص انرژی باد در سراسر جهان افزایش یافته است، در حال حاضر بیش از دو هزار توربین بادی فعال وجود دارد که در مجموع ظرفیت نامی آن­ها در پایان سال 2012 به رقم 282،482 رسیده است....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Transverse Flux Permanent Magnet Generator
Direct Drive Wind Turbine

ثبت سفارش جدید