Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " یک روش تخمین بیز بازگشتی برای حل مسائل ارزیابی غیرمخرب الکترومغناطیسی معکوس " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
یک روش تخمین بیز بازگشتی برای حل مسائل ارزیابی غیرمخرب الکترومغناطیسی معکوس
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE TRANSACTIONS ON MAGNETICS
سال انتشار
2008
کد محصول
1012049
تعداد صفحات انگليسی
11
تعداد صفحات فارسی
31
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

برآورد پروفیل ترک­ها با استفاده از اندازه­گیری یک مسئله معکوس نوعی در ارزیابی غیرمخرب الکترومغناطیسی (NDE) است. این مقاله یک رویکرد حالت-فضایی جدید برای حل این قبیل مسائل معکوس پیشنهاد می­کند. این رویکرد نسبت به نویز پایدار است و مسئله را به عنوان یک مسأله ردیابی با معادلات حالت و اندازه­ گیری فرمول­ بندی می­کند. مدل حالت-فضایی شبیه به مسئله ردیابی زمان گسسته کلاسیک است. این مدل امکان استفاده از فیلترهای غیرخطی بیز بازگشتی مبتنی­بر روش­های مونت کارلو متوالی به همراه مدل­های عددی که نشان دهنده فرآیند اندازه­ گیری (یعنی حل مسئله مستقیم) است را فراهم می­کند. از این روش برای شبیه­ سازی اندازه ­گیری NDE شار مغناطیسی نشتی و جریان گردابی (با و بدون وجود نویز اندازه گیری) در اشکال ترک مشخص استفاده شد؛ نتایج از امکان و استحکام روش پیشنهادی حکایت دارد.

1- مقدمه

تعیین پروفیل ترک­ها با استفاده از اندازه­گیری یک مسئله معکوس رایج در ارزیابی غیرمخرب الکترومغناطیسی (NDE) است. این مسئله معکوس معلول عدم یکتایی راه­ حل، به ویژه در حضور نویز اندازه گیری است و روش­های متعددی برای حل آن پیشنهاد شده است [1]. روش­های غیرفمنولوژیک یا مستقیم (صرف نظر از فرایند فیزیکی زمینه ­ای) به طور معمول به استفاده از تکنیک­های پردازش سیگنال برای ایجاد ارتباط بین ویژگی­های خاص سیگنال و هندسه نقص تکیه دارند. این روش­ها معمولا مسأله معکوس را به عنوان یک مسأله تعیین نگاشت از فضای اندازه ­گیری به فضای ویژگی­های مواد تلقی می­کنند...


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Inverse problems
nondestructive evaluation
particle filters

ثبت سفارش جدید