Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی هوافضا " با موضوع " طراحی و تحلیل تطبیق موتور و ورودی موتور در پیشرانه های هواپیماهای غیرنظامی سرعت بالا " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی و تحلیل تطبیق موتور و ورودی موتور در پیشرانه های هواپیماهای غیرنظامی سرعت بالا
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Aircraft design
سال انتشار
1999
کد محصول
1012062
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
13
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

در این مقاله اهمیت وارد نمودن تطبیق موتور و ورودی موتور در هر روند طراحی به منظور تحلیل عملکرد موتور طراحی شده برای پیشرانش هواپیماهای حمل و نقل غیرنظامی سرعت بالا را مورد بررسی قرار می ­دهیم. اکثر روش ­های شناخته شده برای نویسنده که در قسمت طراحی مفهومی قابل استفاده می­باشند (قسمتی از فاز کلی طراحی که در آن متغیرهای کمی از طراحی شناخته شده می ­باشند)، تنها کارایی موتور را بدون در نظر گرفتن طراحی و کارایی ورودی موتور تحلیل می ­نمایند. در این مقاله نشان داده می­ شود که به خاطر تاثیر دو جانبه بسیار مهم ورودی و موتور نمی توان از آن چشم ­پوشی نمود. روشی جایگزین برای تحلیل نیز ارائه می­گردد. مرجع مخصوصی نیز برای پدیده هوای اضافی و پسای ناشی از آن نیز ایجاد می­گردد. نشان داده خواهد شد که هوای سرریز شده می­تواند در مورد طراحی HSCT بسیار بزرگ باشد، مخصوصا در حالتی که موتور برای سرعت سیر با اعداد ماخ بالا طراحی شده باشد. با فرض وجود سیستم ورودی پیشرفته که امواج شوک چندگانه را به منظور بهینه­ سازی کارایی ورودی در شرایط سیر ایجاد می ­نماید، هوای اضافی در اعداد ماخ پایین می­­ تواند تا بیشتر از 60% باشد.

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی هوافضا در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی هوافضا در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


high-speed civil transport powerplant

ثبت سفارش جدید