Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " سنکرون سازی شبکه های عصبی مختلط با استفاده از کنترل مد لغزشی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
سنکرون سازی شبکه های عصبی مختلط با استفاده از کنترل مد لغزشی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Journal of the Franklin Institute
سال انتشار
2016
کد محصول
1012116
تعداد صفحات انگليسی
14
تعداد صفحات فارسی
23
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

در این مقاله، سنکرون سازی و سنکرون سازی مدول-فاز شبکه های عصبی مختلط با استفاده از کنترل کننده های مد لغزشی مورد مطالعه قرار می گیرند. همچنین سنکرون سازی داخلی شبکۀ عصبی مختلط و سنکرون سازی خارجی دو شبکۀ مختلط نیز بررسی می شوند. مدل جدیدی برای شبکۀ عصبی مختلط از طریق جدا کردن بخش حقیقی و بخش موهومی ارائه شده و سنکرون سازی مدول-فاز تعریف می شود. علاوه بر این، کنترل کننده های مد لغزشی با استفاده از یک کنترل کنندۀ خطی معادل طراحی می شوند تا قضیه های سنکرون سازی و سنکرون سازی مدول-فاز به دست آیند. در نهایت تعدادی شبیه سازی عددی برای نشان دادن قابلیت و کارایی روش پیشنهادی ارائه می شود.

1- مقدمه

شبکه های عصبی در سال های اخیر در حوزه های مختلفی از قبیل مسائل بهینه سازی، پردازش سیگنال، مهندسی بیولوژیکی و ارتباطات امن با موفقیت مورد استفاده قرار گرفته اند [1-5]. تحلیل پایداری و سنکرون سازی نقش مهمی را در بررسی شبکه های عصبی ایفا می کنند. پدیدۀ سنکرون شدن نورون ها با مسیرهای مرجع را سنکرون سازی می نامند و می توان آن را به صورت کنترل پایداری سیستم های خطای متناظر در نورون ها در نظر گرفت. سنکرون سازی برای اولین بار توسط Pecora و Carroll پیشنهاد شده است [6، 7]. آنها در سال 1990 سنکرون سازی بین دو سیستم آشوبی را انجام دادند. در حال حاضر پدیده های سنکرون سازی زیادی از قبیل سنکرون سازی فاز، سنکرون سازی تصویری، سنکرون سازی پس‌فاز، سنکرون سازی پیش‌بینانه و غیره ارائه شده و مورد بررسی و مطالعه قرار گرفته اند [8-13]... 

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



sliding mode control

ثبت سفارش جدید