Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,331,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " پایدارسازی سراسری سیستم های تاخیر زمانی غیرخطی فیدفوروارد با استفاده از کنترل‌های کران‌دار " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
پایدارسازی سراسری سیستم های تاخیر زمانی غیرخطی فیدفوروارد با استفاده از کنترل‌های کران‌دار
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Automatica
سال انتشار
2018
کد محصول
1012119
تعداد صفحات انگليسی
10
تعداد صفحات فارسی
44
قیمت بر حسب ریال
1,331,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 چکیده

 در این مقاله، مسئلۀ پایدارسازی سراسری برای خانوادۀ سیستم های تاخیر زمانی غیرخطی فیدفوروارد با استفاده از کنترل های کران‌دار مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین دو نوع قانون کنترل غیرخطی جدید بر اساس فرم کانونیک خاصی از سیستم غیرخطی تحت بررسی برای دستیابی به پایداری سراسری پیشنهاد شده است. فرم کانونیک ویژه و جدیدِ مورد استفاده در این مقاله شامل تاخیر زمانی در ورودی و همچنین تاخیرهای زمانی در حالت می باشد که منجر به حذف طبیعی در طراحی بازگشتی می شود. علاوه بر این، تعدادی پارامتر آزاد نیز در این کنترل کننده ها به کار برده شده است. این مزایا می تواند باعث تسهیل اثبات پایداری سراسری سیستم حلقه بسته شود و عملکرد گذرای سیستم حلقه بسته را به طور قابل توجهی بهبود ببخشد. برای نشان دادن کارایی روش های پیشنهادی، یک مثال کاربردی نیز ارائه شده است.

1- مقدمه

وجود تاخیر زمانی می تواند باعث افت عملکرد و حتی ناپایداری سیستم کنترل شود (Hale، 1977). بنابراین کنترل سیستم های تاخیر زمانی، موضوع پژوهشی رایجی به مدت چندین دهه بوده و روش های موثر زیادی نیز برای رسیدگی به مسائل مختلف مطرح شده است (به مراجع Du، Lam و Shu، 2010؛ Koo و Choi، 2015، 2016؛ Krstic، 2010؛ Meng، Lam، Du و Gao، 2010 و مراجع موجود در آنها رجوع نمایید). از طرف دیگر، سیستم های کنترل کاربردی تحت تاثیر اشباع ورودی هستند. نادیده گرفتن خاصیت غیرخطی اشباع در طراحی کنترل کننده می تواند باعث افت عملکرد سیستم حلقه بستۀ حاصل هنگام اشباع شده و حتی ممکن است منجر به ناپایداری نیز شود…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Feedforward systems
Time-delay systems
Global stabilization

ثبت سفارش جدید