Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مديريت " با موضوع " استراتژی مادی سازی : خطی مبهم بین تدوین استراتژی و اجرای استراتژی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
استراتژی مادی سازی : خطی مبهم بین تدوین استراتژی و اجرای استراتژی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
British Journal of Management
سال انتشار
2015
کد محصول
1012121
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
113 کیلو بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

به منظور مادی سازی استراتژی - به لحاظ نظری و عملی - استراتژی نویسان باید موادی که با آن استراتژی پیاده سازی شده است را ارزیابی کنند. در این مقاله، ما رویکرد هایی را مطرح می کنیم که در مادی سازی استراتژی به پژوهشگران کمک می کند تا درک کنند که تدوین استراتژی و پیاده سازی استراتژی، دو مجموعه متمایز از فعالیت هایی که به صورت متوالی رخ می دهند، نیستند. در عوض، استراتژی های کارآمد تنها در صورتی بوجود می آیند که مدیران اجرایی و سایر استراتژی نویسان در مورد انواع فناوری هایی که کارگران را قادر به اجرای استراتژی آنها می سازد تفکر کنند. من اهمیت این خط فکری را از طریق شرح مختصری از  یک تلاش برای توسعه استراتژی جدید در یک شرکت متوسط  نصب تجهیزات لوله کشی واقع در ایالات متحده نشان می دهم.

1-مقدمه

در سال های اخیر، ابزارهای در دسترس برای کمک به فرآیند ایجاد استراتژی زیاد شده است. ابزارهای تشخیصی بازار سرمایه، ابزارهای تحلیل رشد، و ابزارهای مدلسازی رویه که  اخیراً به طبقه ابزارهای طراحی استراتژی سنتی پیوسته اند، مانند کارت های امتیازی متوازن و ماتریس های سهم رشد، که به مدیران اجرایی کمک می کنند تا مناسب ترین استراتژی را برای دستیابی به اهداف کسب و کار خود طراحی کنند. اگرچه محققین  در عرصه مديريت و تدوین استراتژي، چندين دهه را صرف بررسی شیوه های استفاده افراد از اين ابزارها کرده اند (برگلمن 2001،; موساکوفسکی 1997 گو 1987، )، اما اخیراً توجه به سمت ابزار معمولی و عادی تغییر کرده است ولی واقعیت مهم این است که این ابزارهای طرح استراتژی یا استراتژی سازي واقعا کمی بیشتر از چارچوب های انتزاعی را ارائه می دهند که از اطلاعات و فناوری های ارتباطی مانند کتب راهنما، داشبورد ها، اسلاید های پاورپوینت استفاده می کنند. این علاقه در حال رشد به فناوری هایی است که از طرح استراتژی حمایت می کنند، و همراستا با آن از یک روند بزرگتر در مطالعات عرصه مدیریت و سازمان الهام گرفته شده است، که تصدیق می کنند تقریباً تمام اقدامات اجتماعی با استفاده از فناوری ها تعدیل می شوند....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مديريت در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مديريت در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Materializing Strategy

ثبت سفارش جدید