Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " زيست شناسی " با موضوع " آیا DNA میتوکندری می‌تواند زیست مارکر جدیدی برای ارزیابی خطر و پیش آگهی سرطان روده بزرگ معرفی کند؟ " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
آیا DNA میتوکندری می‌تواند زیست مارکر جدیدی برای ارزیابی خطر و پیش آگهی سرطان روده بزرگ معرفی کند؟
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Disease markers
سال انتشار
2017
کد محصول
1012123
تعداد صفحات انگليسی
9
تعداد صفحات فارسی
12
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

سرطان روده بزرگ (CRC) یکی از شایع‌ترین سرطان‌ها در سراسر جهان است. ارزیابی دقیق خطر و پیش بینی آن می‌تواند کیفیت زندگی و طول عمر بیماران را بهبود بخشد. تحقیقات اخیر بر ژن بیومارکر تمرکز کرده‌اند تا میزان خطر را ارزیابی کرده و آینده‌ی سرطان را پیش بینی نمایند. میتوکندری DNA مخصوص به خود دارد و همانندسازی خود را مستقلا تنظیم می‌کند؛ پس می‌تواند به عنوان بیومارکر، برای ارزیابی خطر و پیش آگهی سرطان روده بزرگ، مطرح شود. اما هنوز بر سر این موضوع بحث وجود دارد. در این مقاله، دیدگاه‌های کنونی و مسائل بحث برانگیز خلاصه شده‌اند و استنباط ما در مورد چهار موضوع تعداد کپی MtDNA، جابجایی لوپ میتوکندری، تغییرات mtDNA و ناپایداری ریزماهواره های mtDNA ، توصیف شده است. امید است که این خلاصه در مورد mtDNA در سرطان روده بزرگ، بتواند یک مرجع خوب یا یک راهنمای ارزشمند برای مطالعات آینده فراهم کند.

1-مقدمه

سرطان روده بزرگ (CRC) یکی از انواع رایج سرطان است و میزان مرگ و میر ناشی از آن بالا است. تشخیص زودهنگام و ارزیابی دقیق پیش آگهی‌ها می‌تواند باعث کاهش تاثیرات منفی سرطان بر سلامت فرد شود. علیرغم پیشرفت مداوم در روش‌های تشخیصی و درمانی، یافتن بیومارکرهای جدید هنوز جزو اهداف اصلی تحقیقات است. این بیومارکرها برای ارزیابی خطر و پیش آگهی سرطان روده بزرگ استفاده می‌شوند. بیومارکرهای نویدبخش برای این هدف شامل ‌ژن ها [1]، RNA های غیر کد کننده [2، 3]، پروتئین‌ها [4]، میکروارگانیسم‌های روده [5] و غیره هستند…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله زيست شناسی در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده زيست شناسی در زمینه کلمات کلیدی زیر است:


Colorectal Cancer

ثبت سفارش جدید