Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " ناحیه بندی ماهیچه قلب با استفاده از یک دانش پیشین در مورد شکل و رابطه مکانی " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
ناحیه بندی ماهیچه قلب با استفاده از یک دانش پیشین در مورد شکل و رابطه مکانی
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, International Conference on Multimedia Computing and Systems
سال انتشار
2014
کد محصول
1012133
تعداد صفحات انگليسی
5
تعداد صفحات فارسی
14
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

ما یک روش جدید برای ناحیه بندی ماهیچه قلب (میوکارد) بر اساس مدل شکل فعال (ASM) و رابطه فاصله مکانی ارائه می ­دهیم. ایده اصلی، استفاده از دانش آماری پیشین در مورد شکلی است که به منظور مدلسازی شکل هر دو ساختاری که باید ناحیه بندی شوند در ASM وجود دارد، و ادغام دانش جدید پیشین در مورد تغییر یک رابطه فاصله مکانی بین آنها. این دانش در طول یک گام آموزش تخمین زده می­ شود، و سپس، مدل­های به دست آمده برای هدایت فرایند ناحیه  بندی استفاده می­ گردند. روش پیشنهادی به ناحیه  بندی خطوط اندوکارد و اپیکارد در برش­ های CT اسکن محوری از قلب اعمال می ­شود. نتایج به دست آمده، دلگرم کننده هستند و عملکرد روش پیشنهادی را نشان می ­دهند.

1-مقدمه

میوکارد یک عضله از بدن انسان است که دیواره عضلانی قلب را تشکیل می­ دهد. این یک عضله توخالی و خط دار است که مانند یک پمپ، مستقل از اراده، برای گردش خون در سراسر بدن کار می­ کند. در عمل بالینی، شایع ­ترین بیماری که عضله قلب را تحت تاثیر قرار می ­دهد کاردیومیوپاتی نامیده می­ شود. این بیماری دارای دو شکل اصلی است: کاردیومیوپاتی هیپرتروفیک که توسط یک ضخامت قابل توجهی از میوکارد مشخص می­ شود و کاردیومیوپاتی اتساعی، که به سهم خود، در اثر اتساع و نازک شدن عضله قلب مشخص می ­شود...
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Myocardium segmentation
CT scan
a priori knowledge

ثبت سفارش جدید