Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
880,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " بهبود محدودکننده ی جریان هجومی نوع پل برای ترانس های با سیم پیچ اولیه ی زمین شده " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
بهبود محدودکننده ی جریان هجومی نوع پل برای ترانس های با سیم پیچ اولیه ی زمین شده
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Electric Power Systems Research
سال انتشار
2013
کد محصول
1012136
تعداد صفحات انگليسی
8
تعداد صفحات فارسی
16
قیمت بر حسب ریال
880,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
2 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

این مقاله روشی جدید برای کاهش جریان هجومی ترانس ­های از نوع سیم ­پیچ اولیه ­ی زمین ­شده را ارائه می ­دهد. پل دیودی با طراحی جدید در سیم ­پیچی نوترال ترانس، جریان هجومی ترانس را با استفاده از ساختار مدار توان ساده و بدون هیچ­گونه مدار کنترل یا درایو گیت یا ابزارهای اندازه ­گیری، کنترل می ­کند. از آنجا که تعداد دیودها در این طرح حداقل شده است، تلفات ریپل و الکتریکی در عین افزایش قابلیت اطمینان عملکردی، کاهش یافته است. روش پیشنهادی در آزمون­ های آزمایشگاهی و شبیه­ سازی­ های کامپیوتری بررسی شده است. تطابق خوب نتایج آزمایشگاهی و شبیه ­سازی کارایی این روش را تایید می­ کند.

1-مقدمه

زمانی که یک ترانس برق­دار می­ شود، ممکن است جریان هجومی زیادی جاری شود. ویژگی این جریان گذرا یا هجومی وابسته به پارامترهای مختلفی مانند اندازه­ ی ولتاژ اولیه ­ی اعمالی، لحظه ­ی کلیدزنی، اندوکتانس اولیه و مقادیر مقاومت ­ها و شار پسماند در ترانس است. چون این جریان هجومی یک رخداد موقتی است، لذا باید از جریان اتصال کوتاه که می­ تواند در صورت عدم قطع توسط مدارشکن به اجزای سیستم آسیب برساند، متمایز شود.... 
 
میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Three phase diode-bridge
Transformer
Inrush current limiter

ثبت سفارش جدید