Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,210,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی برق " با موضوع " طراحی کنترلر جریان درایوهای ماشین سنکرون مغناطیس دائم (PMSM) با استفاده از کنترلر پیش بین تعمیم یافته " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
طراحی کنترلر جریان درایوهای ماشین سنکرون مغناطیس دائم (PMSM) با استفاده از کنترلر پیش بین تعمیم یافته
نویسنده/ناشر/نام مجله :
IEEE, Applied Power Electronics Conference and Exposition
سال انتشار
2016
کد محصول
1012137
تعداد صفحات انگليسی
7
تعداد صفحات فارسی
20
قیمت بر حسب ریال
1,210,000
نوع فایل های ضمیمه
Pdf+Word
حجم فایل
6 مگا بایت
تصویر پیش فرض



چکیده

کنترلر پیش بین جریان (MPCC) به عنوان یک استراتژی کنترلی کارآمد برای ماشین سنکرون مغناطیس دایم (PMSM)، به طور گسترده ­ای مورد استفاده قرار گرفته است. کارایی بالای کنترلر پیش بین بدلیل بالا بودن سرعت پاسخ دهی و اصول عملکردی ساده ­ی آن می­ باشد. با این حال، کنترلر MPCC سنتی برای پیش بینی رفتار آینده جریان استاتور برای هر بردار ولتاژ، به شدت به مدل سیستم وابسته است. یکی از بردارهای ولتاژ که خطای جریان را حداقل می ­سازد، به عنوان بهترین بردار ولتاژ انتخاب شده است. چنانچه تنها یک بردار ولتاژ در یک بازه کنترلی اعمال شود، عملکرد آن به ویژه برای مبدل­ های دو سطحی، به دلیل محدود بودن بردارهای ولتاژ، ناکارآمد خواهد بود. در این مقاله استراتژی MPCC بهبود یافته برای کنترل درایوهای PMSM پیشنهاد شده است، به طوریکه در ساختار کنترلی آن ابتدا نیروی الکترومغناطیسی بازگشتی (EMF) بر اساس مقادیر قبلی ولتاژ و جریان استاتور تخمین زده خواهد شد و سپس EMF تخمین زده شده به بخش پیش بینی جریان استاتور اعمال می­ شود. بنابراین، مقاومت یا استحکام سیستم در برابر تغییرات پارامترها بهبود یافته است. علاوه بر این، برای بهبود عملکرد حالت ماندگار، یک بردار صفر همراه با بردار فعال تعیین شده از کنترلر MPCC سنتی در یک دوره کنترلی اعمال شده است. در ضمن، پاسخ دینامیکی سیستم با کنترلر پیشنهادی بهبود یافته است. برای ارزیابی و تأیید اثربخشی روش پیشنهادی، نتایج شبیه سازی و نتایج تجربی ارائه شده ­اند.

1-مقدمه

درایوهای سرعت متغیر به طور گسترده­ای در کاربردهای صنعتی استفاده شده ­اند. به طور خاص، درایوهای PMSM به دلیل راندمان بالا، تراکم گشتاور بالا و حجم کم بیشتر مورد توجه محققان قرار گرفته ­اند[1]. روش­ های مختلفی برای کنترلر کارآمد درایوهای PMSM پیشنهاد شده ­اند و روش کنترل بردار (VC) و کنترل مستقیم گشتاور (DTC) مهمترین روش ­های کنترلی هستند [2-3]. روش VC می‌تواند عملکرد حالت ماندگار مطلوب و پاسخ دینامیکی سریعی را نسبت به بازه وسیع سرعت ارائه کند، اما برای تحقق این اهداف، مستلزم تنظیم دقیق حلقه جریان داخلی و تبدیل چرخشی می­ باشد....

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی برق در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی برق در زمینه کلمات کلیدی زیر است:



Permanent Magnet Synchronous Motor Drives

ثبت سفارش جدید