Skip Navigation Linksلیست مقالات ترجمه شده / خرید و دانلود
1,265,000

پیش از اقدام به خرید ترجمه فارسی می توایند نسخه انگلیسی را به صورت رایگان دانلود و بررسی نمایید. متن چکیده و ترجمه آن در پایین همین صفحه قابل مشاهده است.
دانلود رایگان مقاله انگلیسی
موسسه ترجمه البرز اقدام به ترجمه مقاله " مهندسی عمران " با موضوع " اثرات تقسیمات سازمانی بر شبکه های اشتراک گذاری اطلاعات در جوامع تجربی چند جانبه " نموده است که شما کاربر عزیز می توانید پس از دانلود رایگان مقاله انگلیسی و مطالعه ترجمه چکیده و بخشی از مقدمه مقاله، ترجمه کامل مقاله را خریداری نمایید.
عنوان ترجمه فارسی
اثرات تقسیمات سازمانی بر شبکه های اشتراک گذاری اطلاعات در جوامع تجربی چند جانبه
نویسنده/ناشر/نام مجله :
Engineering project organization journal
سال انتشار
2015
کد محصول
1012148
تعداد صفحات انگليسی
16
تعداد صفحات فارسی
27
قیمت بر حسب ریال
1,265,000
نوع فایل های ضمیمه
pdf+word
حجم فایل
1 مگا بایت
تصویر پیش فرض



 

چکیده

اطلاعات، پایه زیربنایی سازمان های پروژه محور بوده که در اختیار کارکنان قرار دارد. مدیران با تقسیم بندی کارکنان بر اساس توانایی ها، وظایف شغلی، و زمینه های تخصص آنها (تقسیم به واحد های تجاری ، حوزه های سازمانی)، صرفا باعث ایجاد گروه هایی بدون در نظر گرفتن جریان های اطلاعات درون سازمانی می شوند. اشتراک گذاری اطلاعات بین واحدهای تجاری و گروه های سازمانی می تواند منجر به ایجاد مزایایی مهمی شود، اما هنوز شواهدی مبنی بر ایجاد «سیلوهای» بسته و محدود شدن ارتباط افراد با گروه های دیگر وجود دارد. هرچند که اخیرا در جوامع تجربی (CoP ها) ، مکانیسم هایی برای ارتقای اشتراک گذاری اطلاعات تجربی از طریق ارتباط سیلوها بروز یافته است؛ البته بطور واضح معلوم نیست که اشتراک گذاری اطلاعات بین واحدهای تجاری و واحدهای سازمانی بتواند تاثیری مشابه اشتراک گذاری اطلاعات در جوامع تجربی داشته باشد. مطالعات اندکی نیز در زمینه ارزیابی کمی اثر ساختار سازمانی بر روی شبکه اشتراک اطلاعات انجام شده است. در این تحقیق به منظور آشکار سازی این شواهد ارزشمند، مطالعه تحلیلی بر روی 1600 ارتباط اشتراک گذاری اطلاعات موجود در ۲ CoP و با استفاده از روش های آماری بازنمونه گیری انجام شده است. این مطالعات به منظور مشخص کردن امکان محدود شدن اشتراک گذاری اطلاعات در واحدهای تجاری و واحدهای سازمانی انجام گرفته اند. نتایج بدست آمده نشان می دهد که در CoP اول، اشتراک گذاری اطلاعات در واحد تجاری محدود بوده و اتصال کمی بین واحدهای تجاری وجود دارد. در CoP دوم نیز اشتراک گذاری اطلاعات محدود به واحدهای سازمانی می باشد. در بحث و تبادل نظر در خصوص یافته ها، به ارزیابی کاربرد موضوع «جوامع تجربی» در گروه های اشتراک گذاری اطلاعات مدیر محور و نیز چگونگی تاثیر ساختارهای ایجاد شده توسط مدیران بر ساختار شبکه های CoP ها پرداخته شده است. 

-1مقدمه

مدیریت اطلاعات، یکی از مشکلات پیچیده در شرکت های ساخت و ساز چندملیتی و سازمان های مهندسی بوده می باشد. همان طور که در بسیاری از شرکت ها متداول است، اطلاعات کارمندان آنها معادل یک سرمایه مالی می باشند (Grant, 1996)؛ کلید مشاهده این سرمایه، شبکه های اجتماعی بوده که بستری برای جمع آوری اطلاعات هستند (Chinowsky et al.,2009). سازمان ها در گذشته به اداره کارکنان می پرداختند، و با ایجاد ساختارهایی آنها را در چند گروه (واحد های تجاری) سازماندهی می کردند. هر دوی این گروه بندی ها بر پایه روانشناسی طبیعی استوارند (یعنی زمینه های مختلفی برای اطلاعات مشخص می کنند)…

میتوانید از لینک ابتدای صفحه، مقاله انگلیسی را رایگان دانلود فرموده و چکیده انگلیسی و سایر بخش های مقاله را مشاهده فرمایید.

 


خدمات ترجمه تخصصی و ویرایش مقاله مهندسی عمران در موسسه البرز


این مقاله ترجمه شده مهندسی عمران در زمینه کلمات کلیدی زیر است:




Communities of practice
knowledge management
organizational boundaries

ثبت سفارش جدید